EHBO-ers gezocht

• Dhr Bakker

Met spoed gezocht; EHBO-ers die ons team willen versterken, wij zijn op zoek naar EHBO-ers die weekend-diensten willen lopen op de Beverwijkse Bazaar (zwarte markt) en/ of bij reguliere EHBO-diensten.

Wat wij van u vragen;

- u bent in het bezit van een geldig eenheidsdiploma EHBO met de aantekeningen verbandleer en reanimatie,

- u bent 18 jaar of ouder,

- u bent flexibel en stress-bestendig,

- enige ervaring in de EHBO is een pre,

- hygienisch werken vindt u belangrijk.

Wij bieden;

- een weekend dienst vergoeding en/ of een reguliere dienst vergoeding,

- een prettige werksfeer.

• H.evegaars

Ik ben werkzaam in de chemische industrie en in dienst als brand wacht eerste klas en EHBO er met alles er op en aan tevens ver sterk ik het hulp verlenings team ook ben ik aktief bij onze EHBO vereniging en verleen hulp bij tal van aktievieteiten .Omdat ik in brabant woon vindt ik het nogal ver naar beverwijk ander s had ik jullie graag van dienstgeweest ik vindt zoiets waar zoveel mensen zijn eenuit daging en een ervaring waarbij de EHBO er veel kan leren. Veel succes met je zoek tocht er moet toch in jullie buurt mensen te vinden zijn .

• Dirk-Jan

Bedankt voor je reactie! Het is heel moeilijk om nieuwe mensen erbij te krijgen, maar we hebben gelukkig nog nooit in de problemen gezeten om het rooster vol te krijgen. Het zou echter wel makkelijk zijn om het team te vergroten.

dus nogmaals; iedereen is welkom, ook zonder ervaring, je loopt dan toch eerst mee met twee ervaren ehbo-ers.

En dhr Evegaars; succes verder in de hulpverlening!

• Leo Maseland

mijn naam is Leo Maseland.

49 jaar en EHBO-er van beroep.

de nodige certificatie en ruime ervaring is aanwezig. ruim 15 jaar -

De laatste 3 seizoenen lange baan schaatsen Oost Nederland Enschede.

Als het uit komt wilde ik mij wel persoonlijk komen voorstellen.

Ik woon in de Gemeente Losser - das niet gelijk bij u op de hoek.

daar naast graag meer duidelijkheid over wat mijn beloning zou zijn als ik bij u in dienst zou treden.

hoogachtend : Leo Maseland .