verband tas of rugzak

  • H.evegaars

    Wie weet een adres waar ik een rug zak of tas kan kopen waar ik mijn verband spullen in kan meenemen ik ben aktief bij veel evenementen waar bij ik een tas bij me heb ,een rugzak vindt ik praktischer omdat je dan niet gehindert wordt door je tas die aanje schouder hangt ook langs de weg is het gemakkelijk je hangt hem op je rug bijeen ongeval en als je hem nodig hebt heb je hem binnen hand bereik.

    Graag hierover jullie reactie alvast bedankt .

  • Rene van der Helm

    op www.meduca.nl neem even contact per email met ons op, reken op rond de fl.500,= we hebben speciale ferno emergency bagpacks, maar die staan (nog) niet in de shop op onze site.

    Met vriendelijke groet,

    Meduca

    Rene van der Helm

  • klaas

    Rugtas voor 500 piek, afzetter! Top kwaliteit Bagheera tas op www.ehbomaterialen.nl. Onze shop is nog niet actief, maar een mailtje naar info@ehbomaterialen.nl is voldoende! rond de 300,= moet je rekenen.

  • jessica

    een beetje creatieve ehbo-er kan zelf toch wel iets verzinnen met een rugzak?

  • H.evegaars

    Bedankt voor jullie reacties ik krijg hoogst waarschijnlijk een rescue rug zak met alles er en aan dit wordt geregeld door het bedrijf waar ik werk zo als jullie zien zijn er best wel bedrijven die de ehbo ver, een warm hart toe dragen en die goed gemotiveerde ehbo,ers stimuleren om hun werk zo goed mogelijk te doen.