Vierdaagse

  • Marcel Andeweg

    Beste mensen,

    Voor de Vierdaagse van Nijmegen kan ons verzorgingsteam nog enkele EHBO-ers gebruiken voor het behandelen van blaren en afplakken van de voeten. Je maakt de Vierdaagse dus zeker bewust mee vanaf de onderkant!

    Op de website advo-sport.dedas.com is te lezen hoe en waar de verzorging is georganiseerd.

    Als organisatie beschikken we ook over logeeradressen bij mede-verzorgers en anderen waar je tegen een redelijke vergoeding gebruik van kan maken.

    Voor niets gaat tegenwoordig alleen de zon nog maar op, dus kan je rekenen op een vergoeding van ongeveer f.100,– per dag.

    Mocht het je wat lijken om mee te doen en de deelnemers aan de Vierdaagse echt te ondersteunen in hun sportieve prestatie, hoop ik dat je contact met ons wil opnemen.

    Met vriendelijke groet, Peter Rikken en Marcel Andeweg.

  • H.evegaars

    Hallo.peter en marcel.

    Ik zal bij onze ver. vragen of er liefhebbers zijn om jullie te assisteren met de vierdaagse ikzelf moet die dagen werken omdat ik bij een bedrijfs brandweer werk en tevens algemeen hulpverlener ben is het rooster al ingeleverd en weten wij wie er dan zoal vrij is in de vakantie periode . Zo dra ik liefhebbers heb horen jullie van mij.

  • marloes

    Hallo,

    Even een vraag die hier niet zo direct op aansluit. Maar is het zeker dat de vier-daagse door gaat?

    Ik hoor geruchten dat het afgelast wordt i.v.m. MKZ??

    groetjes Marloes

  • Marcel Andeweg

    Hallo Marloes,

    Natuurlijk zullen er wel geruchten zijn dat de Vierdaagse geen doorgang zal vinden i.v.m. de mond- en klauwzeer. Uit een zeer betrouwbare bron kan ik je melden dat dit onderwerp wel de aandacht heeft van het KNBLO-bestuur maar dat van afgelasting geen sprake is tot nu toe. Daarom gaan we ook gewoon verder met de voorbereidingen rondom de verzorging voor de Vierdaagse.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Andeweg.

  • Marloes

    Marcel,

    Bedankt voor de info, het is een hele opluchting.

    Succes verder!

  • Marcel Andeweg

    Marloes,

    Ik vraag me af waarom je je nu enorm opgelucht voelt. Ik kan me voorstellen dat een deelnemer veel tijd steekt in training voor de Vierdaagse en dan is het wel zo prettig als dit evenement doorgang kan vinden. Anderzijds geldt dit ook voor de talloze verzorgers, de horeca in en rond Nijmegen, etc.

    Mocht je zelf deelnemen aan de Vierdaagse, maak dan gebruik van de prima en betaalbare verzorging door ADVO-SPORT. Je zal er geen spijt van krijgen !

    Groet, Marcel.