schimmelkop

• esmmeedirks

hoi ik heb schimmel op mijn hoofd

• esmmeedirks

VERVEELEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Dieter

Ja en nu??? Ben je er mee in je sas???

• gerard

Ik vind het zeer flauw van de andere gestelde antwoorden,ik had zelf en goed middeltje er tegen bijvoorbeeld wax en kruiden Co12 probeer het is.

• Ralph Eckhard

Nou, het beste ermee….

Dag Esmee!

• Ted

Waarom flauw? Dit soort postings roept dat jammergenoeg op, laat esmeedirks duidelijk zijn in haar/zijn postings. Wat wil ze/hij? Een middeltje tegen deze onbekende schimmel, althans voor ons onbekend. Ik heb hoofdpijn, so what als ik dit op het prikbord zet krijg ik ook de meest vreemde reakties. Dus duidelijkheid in de postings voorkomt dit soort reakties.

Groetjes.