Wie kan mij helpen aan een EHBO-tas. Alsjeblieft niet te duur. Zoveel geld heb ik niet…………
Bij Spencer kan je ook lege tassen aanschaffen (dacht ik). Ik kan me echter niet voorstellen dat je een specifieke inhoud nodig hebt. Met een A inhoud kun je heel goed uit de voeten komen.
Je moet het natuurlijk zelf weten maar als ik jou was zou ik het bedrijf waar je werkt laten betalen voor een verbandtas welke je op het werk (BHV) nodig hebt.
groetjes,
Jeroen
Naar mijn mening is de “organisatie” die jou BHV-er maakt ook verantwoordelijk, dat jij met goed “geerdschap” aan de slag kunt, met andere woorden “zij” kopen een goed gevulde EHBO-koffer/tas, met misschien wel specifieke bedrijfsgerichte goederen.
(misschien iets voor de ondernemingsraad oid??)
Vermoedelijk is het ook in jullie bedrijf zo iets van, op papier klopt het, wij hebben een BHV-er, punt.
Succes en ik ga er vanuit, dat je niet zelf de spullen koopt, die de organisatie aan moet schaffen.
Sambo.
Michael,
Er zijn een tweetal bedrijven waar ik goede ervaringen mee heb. Zij hebben beide een website.
www.spencer.nl; dit is een bedrijf uit Zoetermeer dat voorheen in Den Haag zat. Toen ik nog in Den Haag woonde kocht ik hier al mijn materiaal.
www.vandeputtemedical.nl; dit is een groothandel op het gebied van eerste hulp- en ambulancezorg artikelen. Het zit in Nieuwegein. Sinds ik in Weert woon bestel ik hier al mijn materialen.
Beide bedrijven hebben ook een duidelijke catalogus. Deze zijn in kleur.
misschien heb je hier wat aan.
met vriendelijke groetjen
Tim Smeets
Rode Kruis Weert e.o.
www.rodekruisweert.nl
Michael Rutten schreef:
>
> Wie kan mij helpen aan een EHBO-tas. Alsjeblieft niet te
> duur. Zoveel geld heb ik niet…………
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?