examen

• jessica

Hallo,

Ik moet over twee weken mijn ehbo examen afleggen. Ben nu al zenuwachtig.

Heeft er iemand wat nuttige tips voor mij.?

• Emile

Gewoon doen wat je geleerd is. Wij hadden een groep van 15 mensen. Van een paar dacht ik dat ze wel zouden zakken. Maar nee! Iedereen was geslaagd!

Je moet gewoon je theorie een kennen. Kunnen reanimeren, drukpunten kennen, stabiele zijligging, s.o. omkeren, etc.

Maak je gewoon geen zorgen! Het examen is echt zo erg nog niet. En als het niet naar behoren is, werd je bij ons teruggeroepen net zolang tot het goed was!

Emile

• Dieter

Wat Emile verteld is natuurlijk niet helemaal waar maar!!!

Als je een knap examen taem hebt dan weten ze je toch zo gerust te stellen dat het meestal wel goed gaat en ze willen natuurlijk graag weten wat jij weet en kan dus lekker relaxt aan de gaang dan komt het wel goed, laat het even weten of je gelukt is

greez Dieter

• Tjabel

Hallo Jessica,

Je moet er van uit gaan dat het examenteam er is om jou te laten slagen en niet de bedoeling vooraf heeft om je laten zakken, als je de lessen regelmatig bezocht hebt, kun je haast niet fout gaan, want ik neem aan dat de lesgevende instructeur jouw eventuele min puntjes met je besproken heeft.

Ik wens je veel succes

Tjabel

• peter

Hoi Jessica, en al die anderen die ook zenuwachtig zijn: gewoon jezelf blijven, logisch nadenken dan ben je al een heel eind.

Je moet het wel bont maken om niet te slagen..

allemaal veel suk6

• Emile

Hmmzzz, wat is er niet helemaal waar dan?

Emile

• Sacha

Gewoon doen zoals je iemand helpt in werkelijkheid en niet aan een examen denken alleen heb je nu meer tijd om iets uit te voeren bij een slachtoffer.En als je instruteur je een examen laat doen zegt dat genoeg van je kunnen. Veel succes.

• Maarten

Ik hoop niet dat de stelling dat “ze net zo lang doorgaan totdat je de juiste antwoorden hebt gegeven” niet waar is

• Emile

Okay, maar bij ons werden ze wel teruggeroepen toen he niet voldoende was afgerond. (Okay, niet zolang tot het naar behoren is. Maar ik denk dat er ontzettend weinig mensen zakken voor hun EHBO-examen)

Emile

• Nienke

Hoi Jessica

Maak je vooral niet druk voor je examen

Let ook goed op de lotusmensen zij geven soms een kleine aanwijzing en praat hardop…zeg wat je doet en waarom je het doet.

Zoals al eerder gezegd het team is er om jou je diploma te laten halen en ze zullen echt wel proberen dat waar te maken.

Succes

Nienke