EHBO-logo

• Hendrik

EHBO-collega's

Wie heeft een goed EHBO-logo van de nederlandse vereniging.

Niet een GIF van internet.

Zou je mij die willen mailen?

Mijn dank is dan groot.

Groet,

Hendrik

• lotus

bedoel je zo'n logo van het oranje kruis ??????

of een ander logo???

• Hendrik

Ja die bedoel ik.

Het Oranje kruis.

Nederlandse vereniging staat aan de onderzijde van het logo.

Groets

lotus schreef:

>

> bedoel je zo'n logo van het oranje kruis ??????

> of een ander logo???

• lotus

K'heb wel een scan, kan dit logo zo scannen en mailen.

mischien moet je het wel uitvergroten, mischien kan ik het uitvergroot toesturen,

ligt eraan of mijn partner vanavond even tijd heeft !!!

Of heb je zelf een scan en heb je er niet aan gedacht !!!

lotus

• lotus

EUH, je kan het logo natuurlijk ook even opvragen bij het oranje kruis !!!!!!!

• Hendrik

He Lotus,

Ik vind dit een erg aardig voorstel van je.

Opvragen bij het Oranje Kruis zal niet zo makkelijk gaan.

Als je de moeite wilt doen mij een digitale versie te mailen, dan ben ik je erg dankbaar,

Groets,

Hendrik

• Herald

Oeps waarom gaat het moeilijk om het op te vragen bij het Oranje Kruis?

Waarschijnlijk omdat het je dan geld gaat kosten.

Je moet er rekening mee houden dat het een beschermd logo is, zomaar gebruiken mag niet zomaar, als het oranje kruis het heeft, dan denk ik dat als je duidelijk maakt waar het voor is ze er niet echt moeilijk over doen.

Herald

Hendrik schreef:

>

> He Lotus,

> Ik vind dit een erg aardig voorstel van je.

> Opvragen bij het Oranje Kruis zal niet zo makkelijk gaan.

> Als je de moeite wilt doen mij een digitale versie te mailen,

> dan ben ik je erg dankbaar,

>

> Groets,

> Hendrik

• lotus

YOU'VE GOT MAIL

• lotus

Ik denk dat jij helemaal gelijk hebt Herald, maar er is tegenwoordig zoveel mogelijk met de computer denk maar aan het downloaden van muziek (dat mag toch ook niet) maar wordt wel op grote schaal gedaan, wat maakt het dan uit als je je mede EHBO-er op deze simpele manier even voort helpt !!

Er zijn natuurlijk grenzen aan, en ik weet heel goed waar die voor mij liggen.

lotus

• Herald

kijk weet je wat het probleem is, en dat is waarom het oranje kruis misschien moeilijk doet.

Ik kom als instructeur/voorzitter wel eens op bezoek bij andere verenigingen of instanties die opleidingen verzorgen die enige raakvlakken hebben met de EHBO, sorry dat ik het zo omschrijf maar dat is mijn mening.

Bij hen kom ik regelmatig sheeds, folders etc. tegen waarop het logo van het oranje kruis staat afgebeeld, terwijl het beslist niet zo is.

Men wil door het plaatsen van een logo de indruk wekken dat het oranje kruis aan de cursus meewerkt ofzo. De cursisten hebben dan de indruk dat het met EHBO te maken heeft terwijl dat beslist niet zo is.

Groetjes

Herald