Instructeur gezocht

• Instructeur gezocht

Hallo,

Wij zijn voor onze vereniging op zoek naar extra instructeurs, Onze vereniging groeit zo hard dat onze instructeur het alleen niet meer aan kan.

Voor volgend seizoen, september oktober hebben we al 2 opleidingcurssusen vol, daarnaast nog de herhalingslessen. Wij zijn dus op zoek naar instructeurs die op dinsdag of woensdag avond bij ons een cursus zouden willlen geven.

Omgeving Twente.

• Peter

goedemiddag,

tip:

neem contact op met de NODE, deze kan ook een advertentie op hun website plaatsen.

Je kunt ze bereiken via ehbo.pagina, docenten ehbo

jullie instructeur zal dit echter ook wel weten

succes in ieder geval

Peter

• Martijn Rijken

Dag Peter,

Ik lees bij mijn schoonzoon jouw advertentie. Je kunt mij faxen op nummer

055-5402160 omtrent opleidingslessen en herhalingslessen EHBO.

Je mag mij ook bellen 055-5337501.

groeten,

Martijn Rijken

De Cloese 36

7339 CN Ugchelen

• Martijn Rijken

Hallo Peter,

Ik lees jouw advertentie bij mijn schoonzoon dat je een instructeur vraagt.

Je kunt mij faxen op nummer 055-5402160 of bellen 055-5337501.

groeten,

Martijn Rijken

De Cloese 36

7339 CN Ugchelen

• Dianne Gerrits-Bos

Graag zou ik meer informatie ontvangen. U kunt mailen naar bovenstaand email adres. Momenteel ben ik bezig in de plaatselijke vereniging maar ik zou eventueel nog een avond vrij kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Dianne Gerrits-Bos.

• Peter

Hoi Martijn,

ik ben Peter, maar ik heb de oproep niet geplaatst.

Ik waardeer je enthousiasme wel, maar ik woon in het westen van het land. waarschijnlijk ben ik volgend jaar (als ik het examen haal), de kaderinstructeur bij onze vereniging.

Groet

• Janny

Hallo,

ik ben E.H.B.O. instructeur en heb misschien wel tijd voor een extra cursus.

Het zou handig zijn als jullie mij wat meer informatie zouden verstrekken, cursusplaats,cursustijd,vergoeding,enz…..

Groeten, Janny tempelman.

• Janny

Hallo,

ik ben E.H.B.O. instructeur en heb misschien wel tijd voor een extra cursus.

Het zou handig zijn als jullie mij wat meer informatie zouden verstrekken, cursusplaats,cursustijd,vergoeding,enz…..

Groeten, Janny tempelman.