EHBO Six Flags

• Six Flags Holland

Voor de maanden juli en augustus zijn wij op zoek naar mensen, die het EHBO-team kunnen versterken.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.sixflags.nl

Six Flags Holland

Spijkweg 30

8256 RJ Biddinghuizen

tel. 0321-329963 / 964

• Joost B.

Hallo ik ben joost en ben 15 jaar en heb EHBO B diploma behaald ik weet niet of je wat aan mijn hebt in verband met de eenheid diploma.

Ik zit zelf bij het jeugt rode kruis en doe ook geregelt evenementen en mij leek het wel leuk om bij jullie EHBO dienten te draaien.

Ik heb op jullie site gekeken en niets gevonden over jullie vraag.

• Jeroen3

Joost,

Ik heb ook ff op de site van six-flags gekeken.

Kies onderstaande link:

http://www.sixflagseurope.com/n/fsh/jobs.html

Helemaal onderaan, onder de kop “security” staat de advertentie.

Ik denk alleen dat het Jeugd-EHBO B diploma niet voldoende is, maar als ik jou was zou ik gewoon proberen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

succes,

Jeroen

• Jeroen3

hmmmm, de link werkt dus niet.

Dan moet je er maar zo naar toe:

www.sixflags.nl

kies nederland

dan zie je op een gegeven moment 2 vlaggetjes (de Engelse en de Nederlandse) daaronder staat jobs@sfh dat moet je ff aanklikken.

Het kopje vacatures aanklikken.

onderaan de pagina, onder de kop “security”.

Groetjes,

Jeroen

• robbert

ik heb zelf mijn eenheid diploma van ehbo en ik wil hem ook ergens voor gebruiken maar dat lukt niet in mijn streek. hoor snel van jullie

• robbert

ik ben robbert en ben bijna 18 jaar. ik heb een eenheids diploma en daar wil ik wel graag wat mee doen. ik zag dit bericht en dacht he dat lijkt me wel wat.

ik kan goed met mensen opschieten. en wil ook wel geld verdienen want, wat ik nu doe verdien ik heel weinig mee maar contact tussen buurtbewoners is zeer goed in mijn folderwijk.

hoogachtent

robbert halman

• Jeroen3

Robert,

Als je dit zo graag wilt gaan doen in de zomervakantie bezoek dan de site van sixflags Holland. Zij hebben enkel en alleen een oproep hier geplaatst met de verwijzing naar hun site. Hier kan je ook online solliciteren.

Groeten,

Jeroen

P.S. een advies: denk eerst, schrijf dan (ziet iets beter uit op je sollicitatie)

• Emile

Ik heb ook gesolliciteerd. Je moet 18 zijn… Helaas! (Ook geen zeventien met veel ervaring :'()

• Jeroen3

Dat zal wel te maken hebben met de arbeidstijdenwet. Om op zondag te mogen werken moet je dan 18 zijn. En dan hebben ze niks aan iemand van 17.

Daarbij komt ook dat iemand van 17 wettelijk nog niet volwassen is en waarschijnlijk (volgens de beweegredenen van SixFlags) de verantwoordelijkheid niet kan en mag (ik denk dit laatste hoor) hebben over een onderdeel van de veiligheid binnen het pretpark. M.i. een redelijk logische redenatie.

Groeten,

Jeroen

• Sigmaatje

Diegene die naar Six Flags gaan veel plezier. Echter, als er iets gebeurt reken maar niet op de verzekeringsmaatschappij van de E.H.B.O. want je bent in deze niet voor verzekerd.