e.h.b.o.post zwartemarkt

• wim

Beste E.H.B.O.ers

Bij deze vraag ik met spoed of er nog mensen zijn die dienst willen doen .

Op de e.h.b.o. post zwartemarkt tegen een leuke vergoeding. Je kan alleen

in het weekend en met de feest dagen draaien

bij bericht geven kan je ook mailen

k_w_weststrate@hotmail.com

groetjes wim

• Johan

Welke zwarte markt?

hoe is het geregeld met de verzekering?

zijn er nog extra taken?

hoe zit het met materiaal? wie verzorgt dat? en hoe wordt het gecontroleerd of het wel goed materiaal is?

Stel je de ehbo-er ook verantwoordelijk voor andere BHV-taken> (ontruiming, brandblussen etc?)

Is er herkenbare kleding voor de ehbo-er aanwezig?

wat zijn de verdiensten?

Kortom, u heeft nog een hoop vragen te beantwoorden…

• The Speaking Horse

Hoi,

> Kortom, u heeft nog een hoop vragen te beantwoorden…

Waarom niet direct gemaild?

• wim

beste johan

de vraag van jouw is welke zwarte markt? deze markt ligt in beverwijk

bekend als de beverwijkse bazaar

hier een paar punten op jouw vraag

punt 2 het matriaal word door de vereniging verzorgd

alles word in gekocht en verkocht aan de markt

er zijn twee coordinatoren die alles in de gaten houden en het matriaal

in de gaten houd i.v.m verloopdatums

punt 3 b.h.v taken zijn voor de markt meesters in de hallen

de e.h.b.o.er doet alleen gewonde zorg samen met mart meester of ambulance

punt 3 ja er is herkenbare kleding aan wezig zwaet chirt /t chirt /jas met e.h.b.o.

opdruk

punt 4 de verdiensten zijn E 75.- aanwezigheids geld en E 6.-onkosten vergoeding

verzekering we zij algemeen verzekerd bij de vereniging als er wat ons overkomt

ook mensen die van buiten afkomen worden verzekerd

ik hoop je hier mee voldoende geinformeerd te hebben

groetjes wim

• Bets

€ 75.= aanwezigheidskosten en € 6.= onkosten.

Klopt dat want dat is bijna € 33,= meer als een half jaar geleden.

• wim

ja bets dat klopt we hebben ons best gedaan ervoor.ze vonden dat we zo goed ons best deden dat we loonsverhooging kregen maar inderdaat wat je leest dat klopt E75.- aanwezigheidskosten en E6.- onkosten mocht je meer willen weten

info bij C.de Waal is nu de coordinatoor

groetjes wim

• Johan

Waarom niet direct gemaild? omdat ik vond dat dit soort vragen ook best en plain public gesteld mogen worden!

Daarbij, ik ben niet uit op een bijbaantje op welke zwarte markt dan ook! Heb het al druk zat…..

• Rob Breed

Ik lees, dat er € 75, – aanwezigheid en € 6,– aan onkostenvergoeding wordt gegeven. Ik kreeg laatst € 95 overgemaakt, waarbij ik in de maand juli 2x heb gezeten. 1x als “stagiaire” en 1x “gewoon”. Op de zondag van 9 uur tot 17.00 uur. Hoe is dit verschil dan te rijmen?

Met vriendelijke groeten,

Rob Breed

• wim

hoi rob

hoe ze aan de prijzen komen weet ik niet maar ik heb het bij de penningmeester gevraagd de bedragen die uitbetaald worden zijn € 46, 00 en € 6, 00 onkosten vergoeding voor als je 1 dag loopt op de markt.

mocht je nog meer willen weten bel dan 0251 252208

groetjes karin

• Bets

Hallo EHBO-ers.

Pas op. Ik heb het volgende bericht gevonden als antw. op betaling Zwarte Markt.

===== we hebben ons best gedaan ervoor.ze vonden dat we zo goed ons best deden dat we loonsverhooging kregen maar inderdaat wat je leest dat klopt E75.- aanwezigheidskosten en E6.- onkosten mocht je meer willen weten

info bij C.de Waal is nu de coordinatoor Groetjes Wim =====

Het is een proffit organisatie die veel geld verdiend aan de zwarte markt. Voor een marktplaats moet je betalen. Voor toegang moet je betalen. Politie, marktmeesters, schoonmakers etc. Iedereen wordt betaald volgens minima loon.

Waarom een EHBO-er dan niet. Waarom heeft een EHBO-er die een dag dienst doet op de Beverwijkse Bazar geen recht op een “salaris”. Waarom is dat de enige dienstverlener die alleen een vergoeding ontvangt voor 8 uur dienstverlening?

Denk eraan als je € 75,- verdient voor een dag posten dat je de helft moet afstaan aan de belasting.