'gebroken'opleiding?

• Willem

Wie weet raad op de volgende opleidingproblematiek:

Ik wil graag volledig EHBO-volgen. Zonder diploma te halen-want dat hoefde niet- deed ik de opleiding al op school en tijdens diverse cursussen(duiken, sportcursus etc). .

Nu wil ik dus wel het diploma halen en dat levert problemen op.

Ten eerste ben ik ieder jaar in november of december en bovendien in februari of maart in het buitenland.

Verder werk ik in de continuedienst en zal dus niet altijd op de zelfde avond kunnen. Als oplossing denk ik zelf aan bv 2 cursussen na elkaar op verschilende dagen waarbij het aantal avonden opgeteld worden. Wie weet raad? Ten overvloede de theorie heb ik minimaal 4 keer doorgeworsdteld en dat zal naar verwachting geen probleem opleveren,

groetend,

Willem

• maarten

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met het Oranje Kruis in den Haag.

Mogewlijk dat zij een oplossing kunnen vinden

• maarten

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met het Oranje Kruis in den Haag.

Mogewlijk dat zij een oplossing kunnen vinden

• Herald

denk eens aan een “verkort” ehbo opleiding via een bhv bedrijf of zo, of aan een zaterdag cursus.

• Jeannette

In welke regio zoek je een oplosssing?

In Arnhem gaat het Rode Kruis in het nieuwe seizoen starten met opleiding EHBO op 5 zaterdagen, is dat wat?

• Hans

Willem,

Meldt je bij de dichtsbijzijnde EHBO-club aan voor een examen EHBO.

Als je denkt de kennis en kunde in huis te hebben om dit examen te kunnen doen kan men je opvoeren op de examenlijst.

Je moet dan wel van goed huize komen.

Als je als examenkandidaat aan de eisen van het examen voldoet (theoretisch en praktisch) kan men je het papiertje je niet onthouden. Opleiding gevolgd of niet.

Of het verstandig is is een tweede om het op deze manier aan te pakken.

Wellicht kan ik je verder helpen. Is afhankelijk van je woonplaats.

• annelies

Ik sleuit me aan bij de opmerkingen van Hans.

Aanmelden bij een vereniging of bedrijf en het gaat lukken