GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!

• Es

Hallo allemaal,

een paar weken geleden heb ik hier op het prikbord het onderwerp HELP neer gezet.

Die jongen waar het daar om ging, is getest op HIV, Hepatitis B en C en de uitslag was van alledrie NEGATIEF!!!! dat houdt in dat hij NIET besmet is en ook geen resistent drager is.

Ik ben echt dolgelukkig en wilde dit graag met jullie delen. Bedankt voor alle positieve reacties THANX!!

en….. dit was een hele harde en zware leerschool. ik werk NOOIT meer zonder handschoenen!!!!!

liefs Es

• Pieter

Gefeliciteerd!!

• jessica

van harte gefeliciteerd en ik moet je eerlijk erbij vertellen dat ik sinds jou verhaal ook met handschoenen ben gaan werken.

wel om de reden dat ik in het dagelijks beroep slager ben en dat ik dus altijd wel een een of ander wondje aan mijn handen heb. Het risico is voor mijn te grtoot om zonder handschoenen te werken.

ik wens je veel succes verder.

groetjes jessica

• Johan

Das hartstikke mooi nieuws!

Ik denk dat je behoorlijk geschrokken bent van het gebeurde, jij hebt nu een verrekte harde leerschool gehad die ik niemand anders gun. ik denk dat vele lezers wel iets hebben opgestoken van jouw verhaal en zeker ook van alle reacties hierop.

Even kort samenvattend:

- gebruik bij een hulpverlening het liefst altijd handschoenen

- bij iedere patient/slachtoffer een nieuw paar

- doe ze na afloop niet in je tas maar gooi ze weg

- en probeer ondanks het feit dat je handschoenen aanhebt toch hygienisch/schoon te werken!

Groeten, Johan