ehbo drugs

• patrick

hallo ik heb 2 vraagies

ken/ heb iemand informatie wat je moet doen bij drugs of waar ik het verdaan kan halen is mij nog niet gelukt omdat te vinden

en weet iemand waar je de ehbo rugzakken kan halen en wat daar van de prijzen zijn

kunnen als jullie dat weten mailen naar spanje_blanes@hotmail.com

alvast bedankt

patrick

• maarten

vraag 1: www.trimbos.nl/index.html

vraag 2: www.vandeputtemedical.nl

• Rene

Beste Patrick,

Novadic heeft een boekje:

EHBO bij gebruik van acohol, drugs en medicijnen.

http://www.novadic.nl/

Met vriendelijke groet,

Rene van der Helm

www.meduca.nl

• ben

Bij het JIP (jeugd info punt ofzoiets) hebben ze hele handige folders per drugssoort met alle ins and outs. heel handig en ze zijn gratis. Als je even kijkt waar die bij jou in de buurt zitten ben je al een stuk verder

ben

• huib

De eerste vraag is wat onduidelijk gaat het om een s.o van een overdosis of wat dan ook ,er is altijd bij een ehbo ver. documentatie te krijgen of er worden lessen aan besteed over dit item. een goede raad wees er heel voorzichtig mee van wat je doet. De tweede vraag ja er zijn rugzakken maar die zijn peperduur niet leuk ikzelf zou er graag een gehad willen hebben maar de prijs schrikt mij af je kunt er ook een zelf modificeren maar dat is een hele klus en is dan nog niet proffesioneel.

Ikzelf doe heel veel evenementen maar daar gebruik ik altijd een tas van de ver .voor niet erg handig als je veel moet lopen. een rugzak is heel makkelijk voor zulk werk. m.h.gr huibpatrick schreef:

>

> hallo ik heb 2 vraagies

>

> ken/ heb iemand informatie wat je moet doen bij drugs of waar

> ik het verdaan kan halen is mij nog niet gelukt omdat te vinden

>

> en weet iemand waar je de ehbo rugzakken kan halen en wat

> daar van de prijzen zijn

>

> kunnen als jullie dat weten mailen naar

> spanje_blanes@hotmail.com

>

> alvast bedankt

>

> patrick

• patrick

nou bedankt voor je reactie

maar bedoel van wat moet je wel en wat moet je niet doen als je zo iets krijgt en hoe kan je het herkennen en zo

nou ik heb nu een site van iemand gekrijgen en daar staat zo een rugzak voor 52 euro dus vindt wel zo mee vallen ik doe ook veel evenementen en zo tas vindt ik zelf onhandig als je er mee moet rennen vliegt die allen kanten op en met zo een rugzak niet dat weet ik omdat ik vaker mee gewerkt heb met zo een rugzak

groetjes patrick

• Jasper

Patrick,

op welke site heb je die rugzak kunnen vinden? Ik houd me aanbevolen.

Grt Jasper

• patrick

hey jasper,

hier is de site voor de ehbo rugzak je moet betsel online klikken en dan zoeken en dan tik je ehbo rugzak in

http://www.vandeputtemedical.nl

groetjes patrick

• Danny

Beste Patrick,

Ook in het vervolg boekje: De Geoefende EHBO-er vindt je een hoofdstuk over drugs en de eerste hulpverlening daarin.

Verder wat speurwerk op het internet (http://www.google.nl is een goede zoekmachine) kan je ook veel nuttige informatie opleveren.

Voor wat betreft de rugzak, die van VandePutte is zeer handig en goed in het gebruik tijdens EHBO diensten, het is dezelfde rugzak zoals de medische teams in het stadion in Rotterdam tijdens de EK2000 hebben gebruikt volgens mij.

Succes verder!

Groetjes,

Danny

• mario

drugsbase.nl