meerkeuzevragen

• dick spin

Hoe kom ik aan een cd rom met meerkeuzevragen over de eerste hulp.Of misschien heeft iemand het op schijf staan en kan het naar mij mailen.

v.g dick ehbo docent

• Dutchy

mmmmmmmmmmmmmmmmmm, ben ik ook wel benieuwd naar, naar die cd-rom

Dutchy *D

• Herald

Er is via www.leerehbo.nl een cdrom te bestellen waar dit alles opstaat.

Schijnt gemaakt te zijn door ehbo docenten uit utrecht.

Ik heb hem besteld maar nog niet ontvangen, kan er verder nog niks over vertellen.

voor de prijs hoef je het niet te laten ongeveer 18 euro.

Groetjes

Herald

• Jeroen

Is toch fl. 39,66678 om precies te zijn, duur zat!!!!!

Jeroen

• dick

Bedankt voor de reacties .En ik heb een cd bestelt en deze zal binnen drie dagen bezorgd worden.? Dus lekker snel.Maar mocht het zijn dat college zelf meerkeuze vragen hebben betreffende ehbo 23 ste druk houd ik mij aanbevolen

Groetjes dick

• Herald

is 18 euro

persoonlijk vind ik het een acceptabel bedrag als je er zelf geen tijd in wilt steken om 675 vragen te bedenken,15 casussen uit te werken en ook nog foto's van materialen en wonden te verzorgen.(denk dat je hier zelf ongeveer een maand mee druk zou zijn)

De instructeurs van regio utrecht hebben een puik stukje werk neer gezet en zetten het mischien tegen kostprijs af dus valt allemaal wel mee.

Groetjes

Herald

• jootje

Wil je vragen over het hele boekje? Of over een bepaald onderdeel?

• Dutchy

Ik heb vandaag via de e-mail nieuws gehad over zo'n cd-rom, zijn er nog meer die dat hebben gehad??

Dutchy *D

• dick

Ook ik heb een berichtje gehad ,met de mededeling dat er nog een paar artsen de cd rom nog gingen toetsen.(het duurt allemaal wel even)

• jootje

heb nog niks gehoord.