Herhalingscursus - per dag

• Laurens

Geachte mede EHBO - ers,

Aangezien ik de tijd niet altijd meer op kan brengen om iedere maandag naar een EHBO vereniging te gaan, ben ik op zoek naar een vereniging / bedrijf dat EHBO herhalingslessen kan aanbieden per dag.

Hierdoor heb ik voor de benodigde stempels, die mijn diploma nodig heeft, maar 3 complete dagen per 2 jaar kwijt in plaats van de 24 x 2 uur die ik nu doe.

Mijn reanimatie kan ik op mijn werk op peil houden…. ( Tevens BHV, echter deze uren tellen niet mee voor het EHBO - diploma )

Alvast bedankt……

• ehboland

kijk eens op www.ehboland.nl

• jootje

Waarom volg jij 24 x 2 uur herhalingslessen?????? Je hoeft om je diploma geldig te houden maar 7 x 2 uur herhalingslessen te volgen.

• ehbonop

Laurens,

In welke omgeving woon je,

in onze vereniging bestaat de mogelijkheid van dagcursus, dat betekend 1 x per half jaar een dag les (dinsdag).

Ook kennen wij een middaggroep, die heeft per seizoen 4 middagen (woensdag).

Ik heb uit de diverse contacten die ik heb met andere ehbo-verenigingen dat ook daar steeds meer de dagcurusus wordt geregeld, dus kijk eens bij andere verenigingen in de omgeving.

Veel succes

T. de Graaf EHBO Noordoostpolder

• Laurens

Oeps, foutje ik bedoel 12 x 2 uur = 24 uur… Dit om alle gedeelte van de EHBO mee te doen…

Het is namelijk niet dat ik geen zin heb om herhalingslessen te volgen, echter de tijd die ik eraan kwijt ben !

• greetje bos

Hoi,,

Waar woon je ??

Ik geeft EHBO/BHV etc. lessen door het hele land heen en je kunt vast wel ergens bij.

Gewoon twee dagen per jaar en dan heb je de herhalingen weer te pakken, Het komt steeds vaker voor dat mensen de hoeveel van de avonden te veel vinden.

Ik hoor het wel.

Greetje Bos

tel:06-22187629

• Bets

Neem eens contact op met de GGD Amstelveen. Zij verzorgen vervolglessen per dag. 2 herhalingslesdagen per jaar is genoeg om je diploma geldig te houden.