EHBO computerprogramma's

• Christian

Ik ben op zoek naar twee computerprogramma's voor de EHBO, namelijk een boekhoudprogramma en één voor het ledenbestand. Kan iemand mij hier aan helpen of zeggen welke programma's goed zijn? Ik werk nu nog met dbase! Vernieuwing is dus gewenst!!!

Ik heb deze vraag ook al gesteld op het hulpverleningsforum, ik krijg daar echter niet veel reactie op. Ik ben benieuwd!

Christian

• herald

hoi,

wijzelf gebruiken daviclub

is alles in een

adressenbestand

boekhouding

brieven etc.

Groetjes

Herald

• Christian

Herald, hoe kan ik daar aan komen? Is dat gewoon te koop bij een kantoorgroothandel ofzoiets? Ik heb namelijk geen idee waar je zoiets kan bestellen.

Is dit ook nog een vrij nieuw programma, of niet?

Bedankt!

Christian

• herald

Hoi Christian,

Ik ben er eigenlijk niet zo voor om hier uitgebeid reclame te gaan maken voor een product wat ik toevallig fijn mee werk.

Je kunt het pakket kopen bij de betere computer winkels, maar allereerst kun je op onderstaande link wat info vinden:

http://www.davilexbusiness.nl/producten/club/

Hoop dat ik je vooruit geholpen heb

Groetjes Herald

Note: Dit bericht is echt niet als reclame bedoeld, sorry voor degenen die zich er aan storen

• ehbonop

Christian,

Voor onze ledenadministratie gebruiken wij ms Access, dit werkt perfect, goede

filters mogelijk voor controle vervaldata, groepsindeling herhalingen e.d.

Het is makkelijk te koppelen met words voor brieven en adresstickers.

Wij gebruiken dit al jaren tot grote tevredenheid.

EHBO NOP

• Johan

Ook ik gebruik acces, is ook te koppelen met excel zodat je ook wat doorrekenprogramma's eraan kunt hangen (handig ook voor overzihten voor je kaderdocent om te kijken wie nog hoeveel herhaling nodig heeft!)

Suc6 ermee!

• Christian

Ik heb op de site die Herald noemt gekeken en wat ik daar zie bevalt me wel!

De andere opties houd ik in gedachten, heb ik misschien ook nog wel iets aan.

Iedereen bedankt voor het reageren!

Christian

• Huub

Wij gebruiken voor onze vereniging pcleden van de Rabobank.

Dit hebben we via de rabobank gekregen, en is gratis.

Werkt uitstekend.