Venapunctiebevoegde voor film gezocht

• Marlous

Voor de eindexamenfilm Egofixe (www.egofixe.nl) van de Nederlandse Film en Televisie Academie in Amsterdam zijn wij op zoek naar een bevoegd persoon die ons wil assisteren voor de titelscene. Hierin is een close-up van een injectienaald die daadwerkelijk een arm ingaat. Wij zijn hiervoor niet bevoegd; wie kan ons helpen?! Het gaat om een paar uurtjes assistentie.

De scene zal ergens in week 48 of 49 opgenomen worden, mede in overleg.

Weet je iemand of ben je zelf geïnteresseerd? Mail of bel me (06-48378815), alvast bedankt, Marlous (productie art department)

• Stefan

misschien kun je beter op een site voor verpleegkundigen gaan vragen, ehbo-ers mogen niet eens injecteren, laat staan een venapunctie!!

P.s.: wat levert het op?

• RBO

Hallo Marlous,ben je inmiddels al voorzien?Anders heb ik wel belangstelling.Bestaat er een onkostenvergoeding?Ik hoor het wel,groeten Robin.

• RBO

Hallo Marlous,heel attent van je dat je de mailtjes die je worden gestuurd,zo netjes afhandelt!Je doet een oproep,mensen reageren daarop en vervolgens laat jij niets van je horen?Ik zou willen dat ik die venapunctie bij jou mocht uitvoeren….Groeten Robin

• Toon Dupuis

Wat een onzin. Iedereen mag een naald in iemand lijf steken. Zolang je het maar niet voor je beroep doet en als het “slachtoffer” het maar goed vind.

Dus is het een onzin vraag !!!

• Maarten

?!?!?

• Rob

Beste Marlous,

Ik ben arts (BIG-geregistreerd) en wil je eventueel helpen. Ik vraag me natuurlijk wel af hoe serieus je plannen zijn.

Vraag eventueel je huisarts of zijn assistent, want die zijn dicht in de buurt

Groetjes, Rob

• RBO

Marlous,wanneer kom je nu eens een keer met een reactie of heb je dat fatsoen niet?

• Gerard Biemans

Hallo,

Ik werk in het Ziekenhuis op de afdeling hartbewaking en breng dus dagelijks naalden in .Misschien kan ik iets voor je betekenen.