Plaatjes uitwendige wond en botbreuk

• Desiree

Hoi allemaal,

Voor mijn lessen ben ik opzoek naar plaatjes van een uitwendige wond (geen ernstige) en een botbreuk of ontwrichting (gesloten). De plaatjes uit de 23e druk heb ik al gescand, maar misschien is er toch nog iemand die ergens iets heeft gevonden en die wil afstaan.

Alvast bedankt

• Jan Stoffels

Desiree,

op CD-ROM heb ik een aantal plaatjes waar ook de door jouw gewenste plaatjes tussen zitten, zowel kleurenfoto's als Rontgen opnames.

(het zijn allemaal opnames van echte letsels).

(Heb je ook al eens gedacht aan het LOTUS boekje, hier staan ook goede voorbeelden in van diverse verwondingen).

Als je wilt kan ik ze per mail sturen, ik hoor het wel.

Groeten

Jan

• Rob v.d. Endert

Beste Jan,

Zou je mij de plaatjes van de wonjes en botbreuken ook kunnen mailen? Ik kan nergens iets vinden. Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten, Rob v.d. Endert

• Jootje

Zoek eens op internet onder trauma of injury of iets dergelijk. Ik vind altijd de mooiste foto´s van de meest uiteenlopende letsels op het internet.

• Bets Witter

Het is niet veel maar het LOTUSboek bevat toch enkele foto's die gebruikt kunnen worden. Brandwonden, openbotbreuk, beknelling etc.

Met vriendelijke groet

Bets

• Jan Beuvens

Beste Jan,

Zou je mij die plaatjes van wonden kunnen mailen ?

Ik heb ze nodig voor een werkstuk van de grime-opleiding van Else le Comte te Amsterdam.

Je zou mij er enorm mee helpen.Ik zou ook graag in het bezit komen van het Lotusboekje.Weet je hoe ik daaraan kan komen?

Vr, groeten, Jan Beuvens