ehbo bij evenementen 2

• verpleegkundige uit zkhs

Hallo allemaal,

Ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis.

Nou lijkt het mij leuk om op grote evenementen op de EHBO post te werken.

Wie kan mij vertellen waar ik terecht kan voor eventuele informatie. Of wie heeft er een (e-mail)adres of telefoonnummer.

Een naam van het bedrijf is ook goed.

Ik wacht jullie reacties af.

Alvast bedankt.

Een verpleegkundige.

• Herald

Vaak word dit via plaatselijke EHBO verenigingen geregeld.

Als je lid bent van de vereniging kun je vaak op vrijwillige basis bij evenementen aanwezig zijn.

Dus zoek eens contact met de (je hebt je regio niet vermeld) plaatselijke ehbo vereniging, deze kunnen je vaak wel meer informatie geven.

Groetjes

Herald

• Joffry van Grondelle

Gezien je achtergrond (verpleegkundige) kan je je denk ik beter melden bij en plaatselijke Rode Kruis groep die geregeld eerste hulp verleent bij evenementen. Bij het RK zijn er meer middelen aanwezig om BLS en ALS te verlenen en ziet men graag deskundige personen toetreden tot de groep rode kruis hulpverleners o.a. mnt verlenen van ALS (zover je daartoe bent opgeleid) en mbt opleiding van Rode Kruis-ehbo-ers in assisteren bij ALS-handelingen

groeten, Joffry (Ambu VPK en rodekruislid)

• Danny

Toch jammer dat het NRK denkt dat ze alleen daar goed opgeleide mensen kunnen gebruiken…….. ;)

Ook sommige EHBO-verenigingen die dienst draaien op grote evenementen zouden erg blij zijn met deze aanvulling….

En ook een aantal “profesionele bedrijven” zouden erg blij met je zijn……

Weet niet uit welke regio je komt, maar heb nog wel wat tips voor je

Succes en veel plezier!

Gr. Danny

EHBO-er, Rode Kruizer, en pleeg i.o. ;)

• k v gelder

wij zijn een organisatie die profesionele medische hulpverlening op evenementen

verzorgen.

wij zoeken nog diverse hulpverleners die ons team willen versterken.

stuur even een mailtje met je ervaring en je diplomas

K van gelder

Event Medical Service