Spoed cursus EHBO!!??

• Micha

Iemand enig iedee of dit bestaad en waar dit eventueel te volgen is!???

• Bets Witter

Hallo Micha,

Ik weet niet waar je woont maar je kunt informerenn bij de GGD Amstelveen. Daar worden regelmatig opleidingscursussen EHBO gegeven. (www.ggd-am.nl)

Ik ben daar één van de docenten en in het voorjaar starten er nog enkele cursussen. 4 x 1 dag per week les en de 5e week examen.

Met vriendelijke groet

Bets

• Herman v Heerde

Hallo,

Ik weet niet waar je woont maar in het oosten van het land, in Gelderland geeft iemand die ook boeken over eerste hulp schrijft goede cursussen. Ik heb er veel goeds van gehoord. Ik weet niet of hij het nog doet. Gaat niet via het Oranje kruis.

Als je wilt kan ik wel achter zijn telefoonnummer komen. Hij heet Marcel Martinus

Herman v Heerde

• J. van de Ruitenbeek

Het kan in 4 dagen. elke week 1 dag. Het bedrijf waar ik werk geeft deze cursussen volgens de richtlijnen van het Oranje Kruis, Kan alleen zijn dat je er een eindje voor moet rijden. Hangt af van de deelname waar de cursus wordt gegeven. http://www.dgs-arbo.nl

• Zustertje

Hallo Bets,

Ik heb een vraag over deze spoed cursus. Wanneer ik deze cursus zou volgen, kan ik dan hierna als vrijwilliger werken op de EHBO bij evenementen?

Vriendelijke groeten,

Zustertje