lotusshop

• lotus

Hallo allemaal, ik ben een aankomend lotus, maar voor mijn opleiding ben ik op zoek naar bepaalde dingen die alleen te koop zijn bij een lotusshop.

Nu vraag ik mij af waar ik die kan vinden, volgens medecursisten is er maar 1 in nederland en dat zou zitten in zeist. wie heeft hier voor mij meer info over/

hebben ze een eigen site ofzo?

of weet iemand waar ik deze winkel kan vinden? alle info hierover is welkom,

groetjes lotusje

• Jan Stoffels

Ja, ze hebben een eigen site.

www.amazed.nl/orglotus/

Trouwens, als je de opleiding volgt bij een studiekring (zo heet dat bij LOTUS) dan regelen ze heel veel voor je. Wil je een goede LOTUS worden dan denk ik wel dat je niet zonder studiegenoten kunt onder begeleiding van deskundigen zoals een oude rot in het vak en een arts.

Succes

• LH

Heel veel dingen kan je vinden in een feest- of grappen en grollen zaak.

Of zelf maken.

je studie leider kan je daar heel veel over vertellen

veel pleizier met je lotus opleiding, het is echt heel leuk om te doen.

• jessica hoevenaars

veel dingen kun je als het goed is ook bestellen bij iemand van het bestuur van de lotus vereniging waar je bij zit, sommige dingen kun je zelf halen bij de apotheek.

Ook namens mij een ongelooflijke leuke curces en een nog beter examen toe gewenst.

hou ons een beetje op de hoogte hoe je opleiding verloopt is altijd wel leuk om te weten.

greotjes jessica

• lotus

He bedankt Jan, Ik ben inderdaad via die site aan informatie gekomen waar de lotusshop zit. En even een uitleg, want ik denk dat jij mij verkeerd begrepen heb, ik zit inderdaad bij een studiekring, maar wil zelf ook het nodige uitvinden zelf, en ben benieuwd of daar dingen zijn die bij mijn kring niet te koop zijn en dergelijke. Ook ben ik benieuwd en misschien weet iemand het hier wel of er een boek bestaat waar foto's instaan, want in het lotusboek staan er niet veel. En ja ik hou jullie zeer zeker op de hoogte over het wel en wee van de cursus tot nu toe is het echt waanzinnig!!! Hoe is bij jullie trouwens het examen gegaan? Was het erg moeilijk? vertel me meer alsjeblieft ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

groetjes lotusje,

• jessica hoevenaars

Nou iets vertellen over een examen is heel erg persoonlijk.

Als ik terug denk aan mijn exames die ik gedaan heb ( ik heb er 2 gedaan voordat ik geslaagd was) kan ik nog gaan janken. hahahahaha. Het is een verhaal apart en dankzij mijn studieleiders ben ik er toch door gekomen.

Het examen is altijd erg spannend. Wat ik je als tip mee wil geven en ik weet dat het niet makkelijk is, maar zorg ervoor dat je je brooddeeg of carán dach( of hoe je dat ook wilt vertellen of schrijven ik vind het een piep woord) helemaal op kleur hebt. dat werkt veel makkelijker en je volet je je eigen veel zekerder door.

Zorg dat je tijdens je examen rustig blijft. als je trillende handen hebt van de zenuwen grimeert niet makkelijk.

Pak een vrij letsel waar je je eigen goed bij voelt. Zoek het niet te moelijk je kunt beter een snijwondje op de hand doen door een opengescheurd blikje dat in de prullenbak zat dat ontzettend goed lukt dan een gebroken bril met glas in je oog wat helemaal verkeerd gaat.

nou als je nog meer vragen hebt laat het maar horen. iok wens je alvast veel succes.

ps. welke kring zit je eigenlijk?

groetjes jessica.