Nou iets vertellen over een examen is heel erg persoonlijk.
Als ik terug denk aan mijn exames die ik gedaan heb ( ik heb er 2 gedaan voordat ik geslaagd was) kan ik nog gaan janken. hahahahaha. Het is een verhaal apart en dankzij mijn studieleiders ben ik er toch door gekomen.
Het examen is altijd erg spannend. Wat ik je als tip mee wil geven en ik weet dat het niet makkelijk is, maar zorg ervoor dat je je brooddeeg of carán dach( of hoe je dat ook wilt vertellen of schrijven ik vind het een piep woord) helemaal op kleur hebt. dat werkt veel makkelijker en je volet je je eigen veel zekerder door.
Zorg dat je tijdens je examen rustig blijft. als je trillende handen hebt van de zenuwen grimeert niet makkelijk.
Pak een vrij letsel waar je je eigen goed bij voelt. Zoek het niet te moelijk je kunt beter een snijwondje op de hand doen door een opengescheurd blikje dat in de prullenbak zat dat ontzettend goed lukt dan een gebroken bril met glas in je oog wat helemaal verkeerd gaat.
nou als je nog meer vragen hebt laat het maar horen. iok wens je alvast veel succes.
ps. welke kring zit je eigenlijk?
groetjes jessica.