hallo!!! Waar zijn we mee bezig?

• Mathijs Gijsbers

Hallo iedereen!

De laatste tijd erger ik mij aan veel reacties op onderwerpen.

Als iemand serieus een onderwerp opent, wordt die vaak afgesnauwd en aan alle kanten voor rotte vis uitgemaakt. (zie bijvoorbeeld de onderwerpen “Hulpverleners gevraagd!!!” van Christiaan of de reactie van Robert op “testje”)

HALLO!!! We zijn toch niet voor niets EHBO'ers? Wij zijn toch mensen met een hart? Mensen die anderen respecteren zoals ze zijn???

Mag ik bij deze iedereen vragen om voortaan NIET te reageren als een bericht je niet aan staat, in plaats van de auteur van dat bericht flink de grond in te stampen???

Hartelijk dank,

Mathijs

• peter

En als je iemand wil waarschuwen voor minder leuke dingen die kunnen gebeuren?????

Is het misschien geen positief berichtje maar toch fijn dat iemand er aan denkt waar mogelijke “misstanden” kunnen ontstaan.

Alleen maaar zogenaamde positieve berichten wordt de wereld ook niet beter van.

Wel vind ik dat je iedereen in zijn waarde moet laten, en daar valt ook onder dat je aangeeft het er niet mee eens te zijn

vr. groeten

Peter

• lotus

Ik ben het inderdaad met jullie allebei eens dat je zegt dat je niet iemand de grond moet intrappen, maar iemand waarschuwen moet kunnen maar doe dat inderdaad op een normale manier. Het bericht waar het over gaat was inerdaad iets waar wij niet aan moeten beginnen, maar ik denk dat de persoon in kwestie die dit vroeg het niet in de gaten had dat het niet op deze manier kan. groetjes lotusje

• Gerard

Haha ik weet niet of je al eens op het ambulance prikbord hebt gekeken, daar is het net zo onvolwassen. ;-)

• Mathijs Gijsbers

Hallo!

Ik bedoelde uiteraard ook niet dat je NIET moet reageren als je het er niet mee eens bent, natuurlijk reageer je dan. Daar is een discussie voor. Toch?

Maar de manier waarop gereageerd werd, die vond ik eigenlijk een beetje hard… dan denk ik “reageer veilig of reageer niet” om het zo maar te zeggen. ;-)

Maar goed… ook dat is een mening :-)

En misschien is “Waar zijn we mee bezig” ook wel een beetje te hard? :-X

Dan zeg ik bij voorbaad maar vast sorry…

Greetzzzz, Mathijs

• lotus

Oke Mathijs,

ik snap wat je bedoeld hoor en het is je inderdaad vergeven (geintje).

En trouwens een beetje oplettendheid kan geen kwaad zeer zeker niet.

Groetjes Christol

• Robert Los

Ik wil hier kort even op reageren en wellicht wat recht zetten:

de reactie van Robert op onderwerp “Testje” was niet van mij (Robert Los) maar van een ander die zijn achternaam niet durft te vermelden!

Robert Los

• Edwin (in opleiding)

Of kijk maar eens op het prikbord van www.bewaking.startpagina.nl …… gaat er soms ook nét zo aan toe als hier…….

Groeten Edwin