non-reanimatie beleid

• caartje

hoi,

ik moet een presentatie houden bij het vak ethiek. hiervoor ben ik opzoek naar informatie over het non-reanimatie beleid in Nederland, kan iemand hier iets over vertellen of heeft iemand tips waar ik hier meer over kan opzoeken????

vriendelijke groeten van caartje!!

• Joffry

Kijk eens op : verpleegkunde.startpagina.nl bij de verpleegkundige beroepsverenigingen .o.a. NU'91 voor meer info

suc6 Joffry

• Sjakie

Nederlandse vereniging voor vrijwillige euthanasie heeft hier veel informatie over.

• laurens

Binnen de ambulancezorg komen we het met regelmaat tegen. Het is dan een verklaring die afgegeven en getekend is door de behandelend arts.

Verder is er veel instellingen als verpleeg- en verzorginshuizen vaak een NR- Beleid. Hiervan zijn de bewoners/ patiënten niet eens op de hoogte. Misschien is dat wat leuks voor de presentatie en vooral een discussie.

Suc 6 namen een amb.chauf.

• caartje

hoi allemaal, hartstikke bedankt voor alle handige tips en informatie die jullie mij hebben gestuurd. ik heb inmiddels mijn presentatie al gehad… ik weet in ieder geval voor de volgende keer waar ik mijn informatie vandaan kan halen!!

suc6 verder, en nogmaals bedankt!!!