Kan iemand mij vertellen hoe je een brede das aan legt?
Zie boekje “Eerste hulp bij ongelukken en ziekteverchijnselen bij kunderen” of beter nog “ EHBO en veiligheid” beide uitgegeven door Nelissen te Soest. De auteur heet Marcel Martinus. Ik heb al vaker hem genoemd maar ben ook echt zeer tevreden over zijn boeken. Duidelijk met goede illustraties
Ik hoop je te hebben geholpen.
Herman.
en in het kort samengevat of ook wel de manier zoals het in de praktijk toegepast wordt: vouw een driekante doek tot een centimeter of 7 tot 10. ondersteun in de pols maak vast als mitella. klaar is kees. niet te moeilijk denken. de patient geeft wel aan of ie goed zit. is de patient tevreden en het hoeft maar tot aan de dokter te blijven zitten ga dan niet moeilijk doen. zit het goed dan zit het goed. en voor de officiele uitleg inderdaad de oranje kruis boekjes ff doornemen. daar staat het erg duidelijk in.
succes
E.T. Wil weten hoe je een brede das aanleggen
Herman geeft de tip om een boek te kopen, want als E T het boek zelf had hij zo'n vraag natuurlijk gesteld.
John gaat op de bres voor het OK dat het zelfde roept
De pleeg verplaatst zich in de vragensteller en geeft een praktisch antwoord op de vraag.
Wedden dat straks iemand gaat roepen dat het niet volgens het boekje is ?
ET,
Vertel eerst eens waarom je het wil weten!
Hoe de anderen het beschrijven is natuurlijk goed. Maar als je het wilt weten omdat je een opleiding Jeugd Eerste Hulp A of B doet, dan kun je aan je instructeur de juiste uitleg vragen.
Als je al boekjes gaat gebruiken, neem dan wel de laatste druk. Dus van het Oranje kruis boekje de 25e druk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?