ehbo kleren

• patrick

heey heey iedereen,

vraag waar kan je ehbo kleren bestellen die lijken op de ambulance kleding maar dan enkeld met een andere kleur?

en weet iemand wat je dar ongeverr kwijt voor bent en op welke site je dat kan

zien?

gr patrick

• Remroof

Hoe kan het er dan heaelfde uitzien…

G&S-protection, Felix Hoogendijk, KLM-Ehco etc.

• peter h

img heeft ze ook. jasje kost ongeveer 150 euro

homepage weet ik even niet….

Zitten in het oosten van het land. Ik zal kijken of ik een adres heb, dan stuur ik dat wel door

Peter

• Joffry van Grondelle

FF een vraagje, waarom moet het perse lijken op ambulancekleding??

• hans

staat hoogst interesant

• jasper

minstens met MMT op de rug geplakt lijkt me! En een blauwe zwaailamp op de helm.

• Joffry van Grondelle

Jaja al die ambulance-wanabees ook hier in dit land!! ;-(

• Maarten

Nee, de vragensteller is iemand die er van uitgaat dat ambulancekleding uitermate geschikt is voor het hulpverleningen onder allerlei omstandigheden.

Hij heeft zelf ook al bedacht, dat de kleding een afwijkende kleur moet hebben om verwarring met ambulancemensen te voorkomen.

Ik ben er daarom bijna zeker van, dat hij het woord EHBO op de kleding laat aanbrengen.

De reacties zeggen dan ook meer over de gedachtes van de betreffende auteur dan over die van de vraagsteller. Maar dat terzijde.

• Joffry van Grondelle

Ik word eigenlijk een beetje moe van al die mensen die zo graag in dezelfde kleding, auto's, stars of life etc willen lopen/rijden/zitten etc, zoals de ambulancedienst heeft/ambulancemedewerkers hebben, vandaar mijn opmerking. Wie de schoen past…..

• Maarten

Joffry,

En als het een beetje tegenzit, gebruiken zo ook nog hetzelfde merk snelverband, nou vraag ik je. De politie moest er op letten……