hallo!!! ik ben Anne en ik ben 10 jaar. en ik zit in groep vijf.
ik doe een studie over E.H.B.O en ik wil daar wat meer over weten wilt u mij even wat belangerijke info. sturen?
wat een goed en leuk boekje is, wel een beetje moeilijk voor je leeftijd, maar wel heel duidelijk met goede plaatjes is het boekje “EHBO en veiligheid” geschreven door Marcel Martinus. Eem goede boekhandel heeft het en anders kan hij het zo bestellen.
Heel soms geef ik ook ehbo lessen aan jongeren en gebruik dan echt stukken uit dit boekje. Ik vind het veeeeeeeeeeeeel beter dan het Oranje kruisboekje ook dan het oranje kruisboekje voor kinderen
Succes ermee!!!
Herman
Het Nederlandse Rode Kruis geeft EHBO aan kinderen van jou leeftijd. Het Rode Kruis heeft zogenaamde voorlichtingspakketten voor kinderen van jou leeftijd.
En wanneer je het leuk vindt kan je het Rode Kruis bellen en vragen of er bij jou een afdeling zit waarbij je een dagje mee loopt bij een EHBO-inzet. Dan heb je niet aleen theorie, maar ook iets leuks uit de praktijk om te vertellen in je spreekbeurt.
Een derde optie is, door mij je vragen gewoon te mailen. Dan zal ik ze voor je beantwoorden.
(www.RodeKruis.nl)
Leeghwaterpln 27, 2521CV s Gravenhage
070 445 5666
Veel succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?