Hallo,
Ik wil graag een EHBO-opleiding gaan volgen, maar wordt belemmerd omdat ik in een twee-ploegen stelsel werkt. Weet iemand hoe ik alsnog een volwaardig diploma kan behalen?
ook in een twee ploegen dienst kun je zeker je ehbo halen!!!
informeer eens bij de ehbo vereniging in je dorp of stad. vaak worden de lessen in de avond gegeven. bij de ene vereniging is het een paar avonden achter elkaar bij de ander verspreidt over een paar weken. en het is niet erg om een paar lessen te missen. als je de stof die je nog niet goed beheerst maar oefent en dit ook aangeeft aan je instructeur.
het lukt je zeker.
succes ermee en zet ff op de site als je geslaagd bent!!!
groeten de pleeg
Hallo,
Misschien kun je eens informeren bij de GGD te Amstelveen. Telefoon 020 656 23 25.(cursusadministratie op maandag, dinsdag en woensdag.) Ook kun je op de site kijken van de GGD.nl en dan naar GGD amstelland en de meerlanden te gaan.
In September geef ik daar weer een cursus die begint op 10 september en het examen is begin oktober.
De cursus duurt 4 hele dagen en dan nog een halve dag examen.
Het aantal cursisten ligt rond de 12.
Regelmatig geef ik deze cursusen voor de GGD en morgen doet weer een groep examen. Ook daar volgt iemand de cursus omdat hij de opleiding ambulance chaufeur wil volgen. Het slagingspercentage is zeer hoog.
Misschien tot ziens
Bets
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?