Dat heeft Henzo niet genoeg :-P Dus moet ie maar in zijn gele busje komen als de EHBO'er het niet meer aankan!
Remroof
Ik wil graag in de maand Juli en augustus EHBO lopen,wel heb ik een vraag ,staat daar een vergoeding tegenover? Ik loop bij mijn eigen vereniging ook veel evenementen en we krijgen daar niks voor .Ik ben 26 jaar en heb sinds 1995 mijn ehbo diploma en mijn reanimatie,en verbandleer.
Ik loop veel bij evenementen,feesten enz enz.
Ik hoor wel van jullie groeten Erik jan
Lopen? Hij wil ‘gewone’ ehbo-ers, geen wandelaars ;-)
Alle gekheid op een stokje, maar volgens mij moet het daar wel het goedkoopste van het goedkoopste zijn, dus naar mijn gevoel het minimum-jeugdloon. Alles wat daarboven komt is te duur…. Waarom ik dat zeg? Gewoon, hij blijft bedelen voor ehbo-ers, terwijl het seizoen nu vol op gang komt. Zoiets had al eerder geregeld kunnen zijn. En als dan iemand zich aandient met alle papieren die men zich maar wensen kan is men overgekwalificeerd (lees: te duur).
Jammer dat zoiets op deze manier moet lopen. Zit er in de buurt van Biddinghuizen geen ehbo-vereniging die dat voor haar rekening kan en wil nemen? Lijkt mij stug dat een vereniging een dergelijke kans zou laten lopen. Maar ja, als het nauwelijks iets oplevert, behalve het minimum-jeugdloon…
Six Flags, je mag reageren -graag zelfs, want ik begrijp helemaal niets meer van jouw probleem-, maar op dit moment ben je voor mij afgevlagd!
Nils (die te ver af woont en niet wil komen voor het minimum).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?