Hallo,
Weet iemand waar ik in de buurt van Utrecht een spoedcursus EHBO kan volgen, Liefst nog voor de herfst.
Met vriendelijke groet,
Piet
Hallo Piet,
Ik ben docent EHBO en werk voor de GGD te Amstelveen. Ik ben daar één van de docenten die de EHBO cursussen geven. Voor het komende seizoen staan daar weer 6/7 opleidingscursussen gepand.
Begin september start daar een opleidingscursus EHBO. De cursus duurt 4 hele dagen en de 5e dag is het examen. Kijk voor meer info eens op onze site.
www.ggd-am.nl
Je kunt ook op kantoortijden op maandag, dinsdag en woensdag op telnr. 020 6562325 informeren bij de cursusadministratie.
Misschien tot september
Bets Witter
Hallo Piet,
Ik ben docent EHBO en werk voor de GGD te Amstelveen. Ik ben daar één van de docenten die de EHBO cursussen geven. Voor het komende seizoen staan daar weer 6/7 opleidingscursussen gepand.
Begin september start daar een opleidingscursus EHBO. De cursus duurt 4 hele dagen en de 5e dag is het examen. Kijk voor meer info eens op onze site.
www.ggd-am.nl
Je kunt ook op kantoortijden op maandag, dinsdag en woensdag op telnr. 020 6562325 informeren bij de cursusadministratie.
Misschien tot september
Bets Witter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?