is er ook ehbo uitzenbureau

• Kees

Ja daar zitten we dan met al die vragen over dienstenverhuur.

Mijn inziens is er maar èèn dienstverlener goed mee en dat is Jos.

Wat een blamage als je zo een bedrijf wilt runnen door nog niet eens te antwoorden op vragen en opmerkingen.

Een beetje manager gaat er voluit voor om anderen enthousiast te maken voor jou bedrijf of organisatie.

Zowel de website als de antwoorden op dit prikbord zijn zacht gezegt: Vaag.

Groeten Kees

• M.V

Hoi Jos

Is wat je doet niet iets wat de ehbo ver. al heel veel doet en met goed op geleiden ehboer(sters) En de bhvers zitten die niet al bij de bedrijven waar zij werken of best je die ook ui naar ander bedrijfen of evenementen ik vind maar dat lees je bij een ieder op het prikbord het maar een vreemd iets waar je mee bezig bent en raad vereningingen en bedrijfen dan ook aan eerst eens heel goed na te denken wat zij willen aan hulpverlenging. want zijn zij wel verzekerd bij jou en bij wie ben jij aangelsloten aan instantie?Kees schreef:

is geschreven door een EHBO hulpverlender bij een vereninging die als wel op een rijtje hebben.

• Mathijs

Mensen, laten we alle twijfel over deze organisatie oplossen. Volgens mij heeft ieder bedrijf een nummer bij de KvK.

Jos, wat is je inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel?

Kunnen we er zo achter komen of dit echt is of niet.

Toch?

• Jos

Beste Mathijs,

Het is mij niet helemaal duidelijk waar deze consternatie allemaal over gaat.

Maar om op je vraag terug te komen de gegevens K.v.K. Utrecht Nr. H30.187.595.

Tevens kan je deze gegevens ook terug vinden op onze website http://www.dienstenverhuur.com.

Met vriendelijke groet, Jos

• Mathijs

Voila, Gechecked,

Dit bedrijf blijkt te bestaan en er is niks mis mee, dus kunnen we met zn allen dit bedrijf vertrouwen en met rust laten.

• Nils

Mathijs schreef:

>

> Voila, Gechecked,

>

> Dit bedrijf blijkt te bestaan en er is niks mis mee, dus

> kunnen we met zn allen dit bedrijf vertrouwen en met rust

> laten.

Hahaha!

Omdat het bedrijf ingeschreven is bij de K.v.K. is alles in orde??? ELK bedrijf is ingeschreven, maar dat geeft geen enkele garantie over wat dan ook! Het is enkel een inschrijving in een handelsregister en verder niks.

En Jos, wat de ophef betreft: lees nogmaals eens dit rijtje berichten door. Iets wat zo ontzettend dom staat is een ehbo-er die doet alsof zijn neus bloedt!

Verder hoop ik dat deze discussie echt afgelopen mag zijn.