Evenementen

• Mathijs

Hallo EHBO'ers!

Het lijkt mij leuk om bij evenementen als EHBO'er te assisteren. Ik weet alleen niet of 2 jaar EHBO-diploma genoeg is i.v.m. ervaring.

Zijn er meer mensen die geholpen hebben bij evenementen? En zijn daar ook broekies als ik bij? Hoe beviel dat? Merkte je veel van te weinig ervaring of viel dat mee?

Mathijs

• joost

Heey matthijs !!

Als je je eenheid heb mag op evenementen draaien…en als je geen ervaring heb is het juist leuk om dat op te doen.

Mag ik vragen hoe oud je ben ? Ik ben zelf een jonge enhousiaste EHBOer van 16 en het is erg leuk om te doen.

Ik heb al een hoop meegemaakt in mn 4 jaar bij het rode kruis. 3 jaar jeugd en 1 jaar bij de eenheid en 2 jaar ervan bij evenementen gestaan.

Ik hoop dat je met mn andwoord wat kan en als ik je een goeie raad mag geven zou ik je advizeren om bij de rode kruis afd. bij jou in de buurt te informeren.

groetjes joost

• Danny

Hoi Mathijs,

Ik kan je als ehbo-er die veel evenementen diensten doet maar een ding aanraden, zoek een EHBO-vereniging of meld je aan bij het Rode Kruis, en draai zoveel mogelijk mee als je kunt.

Het is een leuke/leerzame/spannende manier om je theorie eens echt om te zetten in de praktijk.

Veel EHBO-verenigingen werken met hulpverleningsgroepen.

Kom je uit Gelderland? Neem dan even contact met mij op, heb wel wat suggesties voor.

Succes en misschien tot ziens.

Gr. Danny

• Mathijs Gijsbers

Dank jullie voor de antwoorden.

Ik heb mezelf inmiddels aangemeld bij de EHBO-vereniging in Zwolle, waar ik ook woon.

Ik zal vanzelf bericht krijgen hebben ze me beloofd. Uit jullie antwoorden blijkt dat ervaring niet nodig is, maar dat je dat juist krijgt :-)

Bedankt voor het reageren!

groetjes,

Mathijs

• maarten

Als je niemand verteld, wil ik je wel verklappen dat de meesten zo begonnen zijn

• Mathijs Gijsbers

Haha… sja… ben af en toe wat onzeker he?

Maar goed, kga me aanmelden voor evenementenhulp :-)

Groetjes!