hoe vinden jullie het nieuwe ehbo (werk)boekje?
Aan alle nieuwe dingen moet je wennen, zo ook aan het nieuwe boekje en de nieuwe manier van les geven of les krijgen.
Het boekje, ondanks de beknopte gegeven informatie voor cursisten, en de al ontdekte fouten, is het redelijk. Nog even afwachten hoe de cursisten op de lesinhoud reageren tijdens de lessen. Het werkboekje vind ik verbeterd, maar de bijgeleverde CD-roms heb ik eenmalig kritisch bekeken om deze vervolgens ver weg onderin de kast te stoppen.
Het werkboekje en de daarbij geleverde CD rom is door cursisten die opgeleid worden goed te gebruiken om thuis met de lesstof bezig te gaan.
De cd rom die bij de docenten handleiding zit is zeer summier, en slecht bruikbaar om sheets mee te maken. Het OK heeft volgens zeggen intussen besloten deze laatste CD rom in de loop van oktober te vervangen zodat hij beter bruikbaar is.
Het benaderingsschema staat in de tweede editie die ik in de eerste miste, zo zijn er nog een paar belangrijke wijzigingen.john schreef:
>
> Hoi,
>
> Als je nu bij de boekwinkel het Oranje Kruis EHBO boek 24e
> druk besteld krijgt je de 2e oplage. Ik heb nog niet gekeken
> welke opmerkingen ze hebben aangepast.
> Ik wil in ieder geval zeggen dat de 2e oplage een feit is.
>
>
> gr. john
Ik vind dat je op zich best 16,50 euro mag vragen voor een boek waar zoveel in staat, inclusief mooie afbeeldingen en leuke plaatjes.
Maar EHBO is iets wat mijns inziens sowieso gratis moet zijn. Je zet je als EHBO'er in voor de maatschappij!
Daar moet je toch niet voor moeten betalen???
Laat de verzekeringen het vergoeden!
Alleen Achmea is nog maar zo ver dat ze 75% vergoeden… helaas…
Groetjes,
Mathijs
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?