AED training

• Erik-jan

Onze EHBO vereniging geeft sinds kort voor groepjes van zes gedurende 3 uur AED traning,hiervoor vragen ze een eigen bijdrage van 55 euro.Mijn vraag luid of dit bedrag een beetje overeen komt met andere verenigingen of dat het een belachelijk bedrag is ,omdat het door een eigen kaderinstructeur wordt gegeven die daarin gediplomeerd is.Alvast bedankt voor uw reactie.

• piet

tja, altijd moeilijk. Commercieel wordt er meer gevraagd voor dergelijke cursussen. Ikzelf vind het een beetje veel. Ik ben ook gediplomeerd, en lid van de vereniging. Uiteraard moet je even bekijken wat voor onkosten je hebt aan cursusmateriaal, waaronder de aed-trainer.

25 a 30 euro lijkt mij, voor verenigingen, een goed bedrag.

Vwb cursusmateriaal: het NIBHV heeft prima boekjes, voor duidelijk minder geld dan bv OK of NRR.

groet en succes

Peter

• lotus88

hoi hoi

ook ik vind de prijs erg duur, maar daar staat dan wel tegenover dat ook de curces voor de kader erg duur is, daarnaast heb je ook nog de kosten aed trainer zelfs.

Watik zelf persoonlijk denk, denk er eens goed overna of je deze curces echt nu meteen moet gaan volgen. zijn er bij jullie in de omgeveing al aed's geplaatst. Zorg er voor dat je reanimatie goed is dat vind ik heel belangrijk en wacht nog even met de aed. NU is alles nieuw en alles is duur, als het dadelijk niet meer nieuw is heb je de kans dat de prijs gaat dalen, net zoals bij de dvd speler. in het begin erg duur en nu heb je er al voor 100 euro.

groetjes mij