E.H.B.O. lessen

• Wanhopige

Hallo allemaal

Ik zit op eehbo en ik vind het best leuk maar ik zit in mijn eentje daar .

En dat vind ik heel vervelend

Ik zit ook in een groep en daar zit iedereen wel met tweetallen en ik ben de enige die n zijn eentje is

Wie kan mij helpen???

Ik vind dit namelijk erg vervelend

Alvast bedankt!

P.s. is het stom als ik naast iemand ga zitten en die vind mij eigenlijk heel stom?

• Stefan

Beste wanhopige, je vraagt wie jou kan helpen.

Die dat kan is dichterbij dan je denkt, namelijk jezelf. En vraag jezelf eens af waarom zou iemand jou stom vinden? En wat kun je daar zelf aan doen.

Als er iemand gewond is help je toch ok zonder na te denken of ie stom is of niet.

Wees niet zo negatief over jezelf en ga lekker in de groep zitten en doe lekker mee.

Laat ze maar zien dat jij het kan.

Een kaderinstructeur.

• Mathijs Gijsbers

Ik denk ook dat het best goed zal gaan Wanhopige!

Ik zal je een geheim verklappen… ik ben net verhuisd van leeuwarden naar zwolle, en ben dus ook nieuw bij deze EHBO-vereniging. Ik vond het ook allemaal erg spannend en de groep was een hechte groep waar ik ineens tussen moest komen. Toch merkte ik dat het allemaal EHBO'ers zijn - mensen die sociaal ingesteld zijn en ik werd snel betrokken bij de groep. Maar wel nadat ik zelf contact had gezocht!!! Maar stom vinden… nee, dat is denk ik niet zo snel het geval hoor!

Weet je wat ook leuk is om de mensen te leren kennen? Ga eens mee doen aan een evenement! Vraag daar eens naar binnen je vereniging. Ik heb bijvoorbeeld met de sinterklaasintocht hier in Zwolle meegelopen. Hardstikke gezellig, je ziet alles van dichtbij en je leert ook nog eens je vereniginbgs-genoten op een gezellige manier kennen.

Succes.

Mathijs