nieuw boekje

• Miss-Ayla

pff..ik moet elk jaar een soort van ehbo examen doen..en nou is er al weer een nieuw boekje..wor er egt gek van..blijf geen nieuwe boekjes aanschaffe..!!

• tinie

en dan nog een boekje met veel fouten, want volgens dit boekje wordt een isoleerdeken van sterilon gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kijk maar: hoofdstuk 12 En zo staan er nog meer fouten in!

• Mathijs Gijsbers

Wat vinden jullie er trouwens van dat er binnen een maand een 2e druk was? Sta je dan met je net nieuw gekochte boekje… is ie al weer oud. Gelukkig waren ze bij mij in de boekhandel zo aardig om hem weer om te ruilen… maar word er ook gek van ja!

• Jan

Waar staat dat hij van sterilon gemaakt is?

Op blz 155 staat:

….Er is een speciale isoleerdeken. Deze is gemaakt van aluminiumfolie in een formaat van…….

• ron

en de reeds verschenen 4e druk staat het niet meer

• Jan

Wat ik citeerde staat echt letterlijk in de eerste!!! oplage van de 24e druk.

In de vierde oplage staat, nog steeds, hetzelfde als in de eerste oplage!!!!

• tini

het staat in de 24e druk op blz 114.

antwoord op bl 164

wat is er aan de hand, bij de antwoorden hebben ze een antwoord overgeslagen, dus is dit niet het antwoord van vraag 21 maar van vraag 20 en dan klopt het wel.