Hallo Allemaal,
Wie kan mij vertellen wat de toelatingstest inhoud,zijn het allemaal schriftelijke vragen (hoeveel ongeveer),open vragen of meerkeuze vragen etc.
Ook tips waar ik op moet letten zijn van harte welkom.
BEDANKT ALVAST
Bij de toelatingstest van NODE wordt de kandidaat getoetst op de theorie, praktijk en men geeft een presentatie van zo'n 5 minuten.
De theorie bestaat uit diverse vraagjes, meerkeuze, open, juist/onjuist e.d.
De praktijk is aan de hand van diverse kleine ongevalletjes.
Zeker de reanimatie wordt niet vergeten.
Maw u doet opnieuw EHBO examen. Maar met meer gewicht.
De presentatie gaat over een onderwerp welke van te voren wordt aangegeven.
Een straffe toetsing maar een noodzakelijke.
Die personen welke de leken les moeten gaan geven daar mag wat van verwacht worden.
Helaas zijn er te veel EHBO-ers die denken het even te zullen gaan doen.
Helaas voor de personen welke in hun opleidingen plaats gaan nemen.
De praktijk leert dat dit problemen zal gaan opleveren.
Vooral op juridisch gebied.
Een docent eerste hulp zal medeverantwoordelijk zijn voor de eerste hulp verlener welke een fout heeft gemaakt en aangeeft dit zo te hebben aangeleerd.
Een advies volg een instapcursus bij NODE. Hierin wordt u volledig geinformeerd over alles.
Kijk naar www.nod-ehbo.org
Tilburg is geloof ik nog open
Toelatingstesten kaderopleiding Nieuwegein 20-12-2003.
Toelatingstest Tilburg 17 januari 2004.
Laat je niet lokken door de verachtende opmerkingen van even doen en dan via het Oranje Kruis reanimatieinstructeur te worden.
Deze uitwassen gaan in de naaste toekomst problemen opleveren voor de EHBO-ers in het veld.
De toelatingstest tot de E.H.Kaderopleiding Stichting EKONED.
3 stations; Station 1 vitale functies; Station 2 uitwendige wonden en/of uitwendige bloedingen; Station 3 verslikking, kneuzing, ondersteunend vervoer. Deze onderwerpen kunnen veranderen. Voor didactiek iets vertellen over een van te voren opgegeven onderwerp. Ongeveer 60 juist - onjuist vragen beantwoorden. Groeten Ben
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?