verhuur van ehbo middelen

• Hans Wessels

Hallo,

wie kan mij een adres geven waar ik spullen kan huren voor de inrichting van Ehbo ruimtes op een heel groot evenement de Ehbo vereniging heeft zelf best wel wat maar er ontbeek nog aardig wat. En ik ben als Coordinator Medisch bijstand dus op

wie kan mij helpen

Hans Wessels

• Marcel

Wat voor een “heel groot” evenement organiseer je? Hoeveel mensen zijn er?

Wat voor een soort materiaal heb je nodig, en kunnen de leden van die EHBO-vereniging dat dan wel gebruiken. Voor infusen, zuurstof etc toendienen heb je scholing nodig die een EHBO-er niet heeft.

Je kan me ook mailen voor adressen

groeten Marcel

• Hans Wessels

Hoi Marcel

ik beschik over artsen en verpleegkundige plus een aantal vrijwilligers die actief zijn via het sigma team dus dat is allemaal gedekt alleen ik doe dit evenement in samenwerking met een ehbo vereniging anders had ik de materialen via het rodekruis kunnen regelen.

groetjes

Hans

• Gerard

Als je sigma mensen heb kan dat toch via de sigma?

• Hans Wessels

Hoi,

Het feit is dat de leden van het sigma team lid zijn de Rode kruis maar ook van de EHBO vereniging en omdat alles verloopt via de EHBO vereniging ligt het vrij gevoelig om spullen via het sigma te regelen verder heb ik de vraag ook bij het GHOR neergelegd maar die hebben geem materialen in de verhuur.

Groetjes

Hans

• Peter

Vraag maar eens bij Asphalia V.O.F. afdeling verkoop. www.asphalia.nl