Wie kan mij helpen? ik ben begonnen aan een korte opleiding tot kaderinstructeur.
Ik ben op zoek naar achtergrondinformatie bij alle onderwerpen van de EHBO. Wie kan mij daar aanhelpen of sites op internet geven waar ik wat kan vinden.
Hoi Ron
Wij zijn een groep die de opleiding intructeur jeugd EHBO A & B hebben gevolgd en mogen nu een verkorte opleiding doen om kaderinstructeur te worden. Zodat we ook de begincursus kunnen geven.
Nu ben ik op zoek naar achtergrond informatie, voor alle onderwerpen die bij de EHBO aan orde komen. Voor a.s. zaterdag ben ik met spoed op zoek naar achtergrond informatie die te maken heeft met: geheel of gedeeltelijke afsluiting van de ademweg bij: brandwonden aan het gelaat, verslikking, verdrinking, vergiftiging en electiciteit.
Ik moet daar een onderwijsleergesprek over maken.
Kun je me helpen?
alvast bedankt Elly
Hoi Elly,
Ik snap dat je wat meer wil weten voor je je in een gesprek stort, maar houd in de gaten dat het gaat om een opeidingscursus EH. De lesstof moet dan niet al te veel naast het boekje komen.
Maak gebruik van de docenten handleiding, en verwijs bij al te technische vragen naar de arts die de cursus begeleidt.
succes!
Elly,
Betreft hier een OLG, dus veel interactie. Maar jij houdt de lijn van het gesprek aan en dat is de Eerste Hulp volgend de 24ste druk.
Graaf voor jezelf geen valkuilen, maar breng alles terug naar de stof die je beheerst en wil overdragen.
Hou ook de doelstelling van je les in de gaten.
Zoals Jeanette al schreef, hou je bij de les zoals die voor het basis diploma afgekaderd is, en deze informatie heb je al en is echt voldoende.
Succes, Gérard.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?