info shock

• John Kristelijn

Hallo,

Ik ben John Kristelijn en bezig met de laatste loodjes voor de opleiding die mij opleidt van Instructeur Jeugd B tot Instructeur Eerste Hulp.

Hiervoor ben ik op zoek naar informatie en mogelijk sheets die ik kan gebruiken bij mijn les shock die ik moet voorbereiden.

Ik wil me graag aan de 24e druk houden maar ook iets laten zien tijdens mijn les. Vandaar dat ik naar afbeeldingen op zoek ben.

Alvast bedankt, John Kristelijn

• Jeannette

heb je al sheets met “shock cirkels”?

Verder is het natuurlijk erg leerzam om iets te laten zien met behup van een LOTUS

succes!

• peter h

uit ervaring weet ik dat je de sheets met de shockcirkels niet moet gebruiken op je examen.

Werk volgens het KISS principe (Keep It Simple Stupid). Wees wel heel duidelijk, maar hou het begrijpelijk voor beginners. ( aannemende dat je een les moet draaien voor een beginnerscursus)

Dus wel de basissheet gebruiken, goede afspraken met je Lotus, en een goed verhaal vertellen.

succes!

Peter

• Zwaan

Als je een les moet geven over shock, realiseer je dan goed dat een LOTUS dit letsel alleen aan het begin van je les kan acteren. Zorg dat je een overzichtelijk sheet van shock hebt, bv. de shockcirkel of de sheets die bij de docentenhandleiding zijn gevoegd. Als je sheets van de nieuwe docentenhandleiding 24e druk gebruikt, vergroot ze dan. Anders zijn ze niet te lezen i.v.m. de te kleine lettergrootte!

• hans

Waarom kan een lotus allen aan het begin van de les shock acteren en noet aan het eind???????

ben zelf al heel lang lotus en leg mij dat dan eens uit als je wil.