HELP mijn Zoontje is besneden en huilt !! weet me geen raad

• Monique

help mijn zoontje in vandaag besneden en nu als ik hem een luier aan wil doen doet dat pijn zelf alleen een losbroekje krijst hij alles aan elkaar wat kan ik het beste doen want broekje gaat eraan vast zitten omdat de wond nog te vers is wat kan ik doen help me alsjeblieft?????

bedankt voor jullie snelle hulp !!!

• Erik van Grimbergen

Dokter bellen…of naar het ziekenhuis gaan

• Stefan

Helemaal mee eens, niet zelf dokteren. Hier kun je 10 verschillende reactie's krijgen en vind dan maar uit welke de goeie is.

Bij zulke dingen gewoon arts of ziekenhuis weer inschakelen.

Ik hoop dat jullie vannacht een beetje hebben geslapen.

• Pleeghaas

Hallo,

Ik ben verpleegkundig en heb lange tijd op een kinderafdeling gewerkt waar je dus veel kinderen ziet die besneden zijn.

Neem een gaasje en doe daar een flinke klodder vasaline op, dit verzacht en hecht niet aan de wond. Mocht het toch vastzitten zet uw zoontje dan in een badje met warm water.

Groeten, Pleeg

• Stefan

hoi Monique.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is gegaan en of je inderdaad nog het ziekenhuis of de huisarts hebt geraadpleegd.

En wat deze voor tip voor je had.

• Monique

Bedankt voor de informatie het gaat nu al iets beter met hem alleen als ik een schone luier aan doe is het pijnlijk maar smeer nu elke keer goed wat vansaline in de luier dan blijft ook niet vast plakken maar met gaasje in ook een helle goede oplossing bedankt voor de info

m.v.g

• bram

…gewoon gezond verstand…;)