lotus

• Huib

Weet er iemand wat de maxium leeftijd om nog deel te nemen aan een lotus cursus ,na mijn diensttijd bij de bedr brand weer functioneel ontslag wil ik verder gaan met de ehbo om de lege tijd op te vullen ehbo is ook een van mijn favoriete hobby,s m vr gr

huib

• John Kristelijn

Hoi Huib,

Ik weet niet of er een maximumleeftijd is voor de Lotuscursus. Maar je zou kunnen informeren bij de Landelijke Lotus. Kijk op hun website.

http://home.tiscali.nl/fkluivingh/lotus/

Veel succes.

John Kristelijn

• Ingrid

Hallo Huib,

Ik kan je niet vertellen of er daadwerkelijk een max. leeftijd zit aan een startende lotus, zelf heb ik daar nog nooit van gehoord en ik leid lotussen op. Afgelopen jaar had ik een groepje cursisten en de oudste is 54 !!! de oudste kringlid bij ons is 79 (helaas sinds kort niet meer spelende). Lotus is voor jong en oud even leuk om te doen en vanuit de praktijk kan ik je vertellen dat op sommige klussen een oudere lotus natuurlijker overkomt en op andere komt de jongere lotus weer beter tot zijn/haar recht. Daarom zou ik zeggen ….. gewoon aanmelden bij een lotusvereniging en DOEN !!! Het is een zeer leuke hobby met een altijd afwisselende omgeving.

Groet,

Ingrid

• richard

Als jij je telefoonnummer door mailt naar dit adres, neem ik contact met je op

richardHuib schreef:

>

> Weet er iemand wat de maxium leeftijd om nog deel te nemen

> aan een lotus cursus ,na mijn diensttijd bij de bedr brand

> weer functioneel ontslag wil ik verder gaan met de ehbo om de

> lege tijd op te vullen ehbo is ook een van mijn favoriete

> hobby,s m vr gr

> huib