Een tip: ga eens langs bij zaken die handelen in relatiegeschenken. Daarvan zal er beslist wel eentje bij jou in de buurt zitten.
Deze doen meestal ook kleding bedrukken. In hun assortiment hebben zij ook veiligheidskleding. Kleding in opvallende kleuren voorzien van retroreflecterende lijnen. Voor een kleine meerprijs doen ze je ook nog wat tekst erop printen.
Ikzelf heb bij een dergelijke zaak een jas gekocht, met afritsbare mouwen, afneembare kraag, en uitneembare dikke voering. De jas is wind waterdicht, en zit uitstekend. in de zomer kan ik hem gebruiken als bodywarmer. En wat de prijs betreft, ik was daar stukken goedkoper uit dan bij firma's die leveren aan o.a. de ambulancesector.
En wat sponsoring betreft, dit soort bedrijven weten als geen ander wat sponsoring betekent! Misschien dat je de opdrukken wel gratis van hun kunt krijgen, of extra kortingen op de jassen, wie weet. Het lijkt mij in ieder geval wel de moeite waard om eens te gaan kijken, zeker omdat je toch niet persé de ambulancekleuren hoeft te hebben.