theorie vragen instructeur eh

• suus

hoi allemaal,

Ik ben helaas al meerdere malen gezakt voor theorie instructeur EH .

Een collega van mij moest ook competentie test afleggen met theorie examen.

daar waren mensen die ook deze test moesten doen en die waren in het bezit van heel veel vragen.Mijn collega heeft toen gevraagd om deze vragen en dat was niet mogelijk.Misschien kan iemand mij dan vertellen waar ik vragen kan vinden

(dus niet van de cd-rom) of als iemand van die groep dit leest zo vriendelijk wilt zijn om mij te helpen aan deze vragen.

• Druifje

Daar heb je toch niets aan? die vragen moet je uiteindelijk op je inzicht kunnen beantwoorden….

• suus

nEE DAAR HEB JE GELIJK IN MAAR OM TE OEFENEN ZOU HET HEEEEEEL FIJN ZIJN

BEDANKT DAT JE ZO COLLEGIAAL BENT

• ehbo-er

en toch heeft druifje gelijk.

Inzicht is veel belangrijker dan feiten kennis.

feiten weet je of je weet ze niet

inzicht maakt het mogelijk om antwoorden op nieuwe vragen te beredeneren.

• Zwemmer

Sorry,

Ik wil niet vervelend zijn, maar ik dit geval hebben jullie geen gelijk.

De vragen zijn ten eerste niet duidelijk gesteld.

Ten tweede je ben op van de zenuwen.

Ten derde als je bij de stations te horen krijgt uitstekend prima en je bent dan achteraf gezakt.

Met deze achtergrond heb je niets aan inzicht, alleen maar aan geluk.

Hoe lees jij deze vragen, maar hoe zijn ze in werkelijkheid gesteld.

Als jullie het zo goed denken te weten help dan in plaats van je mond dicht te houden.

Inzicht behoor je te hebben, maar met inzicht kom je er met dit examen zeker niet.

Weten jullie sites met vragen zoals Het Nederlandse Rode Kruis in Den Helder

http://home.quicknet.nl/mw/prive/luyrink/rkk/toetsen/toetsen.htm. en

6minuten.nl

Dan zijn er velen die exames moeten doen geholpen. Je leest vragen dan anders. Je ben gewend aan het vragen stellen.

Je kan nog zo goed alles weten maar de zenuwen spreken bij exames een hartig woordje mee.