IS ER ECHT NIEMAND DIE WILT HELPEN

• suus

WIE ZOU ZO VRIENDELIJK WILLEN ZIJN OM MIJ DE OEFEN VRAGEN VOOR THEORIE INSTRUCTEUR E.H. ZIJN DOOR TE MAILEN. IK WEET DAT ZE ER ZIJN IK WEET OOK DAT HET GEEN GARANTIE IS ,MAAR OM TE OEFENEN!!!!!!!

ZOU HET MAKKELIJK ZIJN

ZE ZIJN AANWEZIG BIJ EEN GROEP DIE IN OKTOBER EXAMEN HEBBEN GEDAAN

KOMOP HELP IEMAND HIER MEE

• anne

ALS HET KON ZOU IK JE HELPEN EN IK DENK EEN IEDER OP DIT FORUM MAAR OF HET MET ZO'N SCHREEUWERIG BERICHTJE WEL LUKKEN GAAT IK VRAAG HET ME AF. Zou het iets rustiger proberen zijn er vast mensen die je helpen willen het is vast geen onwillendheid dat je nog geen reactie hebt gehad.

Groet Anne

• suus

hoi anne

dank je voor je bericht maar verderop deze side staat mijn orginele vraag waar helaas niemand op reageert die kan helpen

vandaar mijn laatste oproep

• tjeetje zeg

ga gewoon de stof leren!!

• Anne

Ik denk niet dat Suus het verkeerd bedoeld. voor zover ik begrijp is ze ter ondersteuning van het leren van de stof op zoek naar de vragen. Is er nu echt niemand die haar hier bij kan helpen. Ze zal zelf vast ook wel weten dat de vragen alleen niet voldoende zijn om examen te doen. Maar het geeft wel een idee van wat je kunt verwachten.

groet Anne

• John

Hoi Suus,

Op deze site vind je vragen over de EHBO. Ik hoop dat dit voor jou voldoende is.

www.angelfire.com/me5/groningen/vragen.html#vijfpunten

gr, john