wat vinden jullie 24e druk

• suzan

ik vraag mij af of het oranje kruis na aanleiding van hun boekjes opmerkingen serieus neemt en naar de praktijk kijkt.

Het volgende : spoelen van het oog—-laat s.o.liggen en bij brandwonden 10 minuten

spoelen en bij chemische stoffen 30 minuten

als je dit doet bij een s.o. ligt die na 30 minuten in een enorme plas

met water en de vloer waar het s.o. op ligt zal ook wel een aardige

laag water bevatten

dit zijn 1 onderwerp waar ik echt mijn ? bij zet wat vinden jullie ervan?

Vraag je het aan je instructeur zegt die gewoon krijg je het antwoord zo wil het oranje kruis het gewoon hebben.

doet het oranje kruis hier iets mee??????

• lotus88

ik weet niet of het oranje kruis er wel iets mee doet, ik heb wel eens gelezen in het blaadje reddiingswezen dat er alle punten die aan gegeven zijn behandeld zijn. dus alle punten die als niet goed aangewezen zijn door leden dat die behandeld zijn in het reddingswezen.

wat ik wel vind dat als jij een kader een vraag hierover stelt, deze joou een duidelijk antwoord moet geven en je ook alternatieven moet kunnen bieden hoe het anders zou kunnen(je zult zeker praktijksituaties kunnen bedenken waarin je de stijl van de 24e druk niet kunt toepassen en dat je dus moet roeien met de riemen die je hebt)

succes ermee jessica

• hetty

Als je een basis cursus hebt , worden jou de dingen geleerd die in het boekje staan.

Niet meer en niet minder, je hebt ook geen tijd om er over te discuseren omdat je anders in tijdnood komt en onvoorbereid naar een examen gaat.

Bij een herhalingsles is dit anders daar heb je meer tijd om over bepaalde onderwerpen in te gaan.

En als je de basis stof goed beheerst pas dan kun je ervan af wijken door te improviceren en te overleggen met mede cusisten.

Dat is tenminste wat ik altijd probeer te doen.

Een discussie punt is ook de afdruk punten.

Zo probeer ik als docente toch het boekje en de stof voor iedereen bespreekbaar te maken.

Groeten Hetty