EHBO-lesmateriaal!

• John

Hoi,

Hier zijn wat vragen?

Wie kan mij vertellen op welke internet site ik kan zoeken om eventueel EHBO-materialen te bestellen. Denk met name aan een beademingspop, torso etc.

Bestaat er ook een site van eerstehulpinstructeurs, die hun bevindingen beschrijven over de EHBO-lesmateriaal die ze gebruiken. (beademingspop etc)

Kunnen jullie mij vertellen wat nou een goede reanimatie/beademingspop is waarbij je de kinlift kan toe passen. cq ook een AED op kan toepassen.

Ben een beginnende eerstehulpinstructeur en wil graag wat info zodat ik met goede materialen kan werken.

gr, john

• Anne

Op EHBO.nl staat het één en ander te lezen hierover er staan ook links naar leveranciers van eerste hulp meteriaal. Zelf maken we gebruik van de AMBU pop voor reanimatie en AED. De kinlift is hier ook op te oefenen.

Groeten Anne

• ehboforum.nl

Hallo John,

Neem eens een kijkje op het http://ehboforum.nl

Ik weet dat er een paar instructeurs lid zijn en als je deze vragen op het forum stelt in het topic “kaderinstructeurs”zullen deze hier wel een antwoord op geven.

• hetty

probeer deze site's eens

stichting ehbo diensten

www.anatomiemodel.nl

eurofysica

agteres rijssen

groetjes hetty

• hetty

www.ehboferdatie.nl

laerdal

ambuman

Of vraag bij jou vereniging waar ze de materialen bestellen

gr. Hetty

• mark

Ik ben op zoek naar lesmateriaal van sportongevallen van voetbal bleseurs.

gr mark

• Leo

Hallo collega instructeur

Ja er is een website waar wij gegevens, lesmateriaal, presentaties of plaatjes kunnen delen.

Ook kun je er met collega instructeurs er van gedachten wisselen op het forum.

Wees betrokken, doe en deel mee!!

Leo.

• wijk

Beste

kijk eens op www.ehbo-shop.nl

alle materialen en poppen tegen prima prijzen

• rene

kijk eens op www.pro-rescue.nl