Vaardigheidstest Eerste hulp Instructeur

• Sneeuwitje

Hoi allemaal,

Begin januari moet ik met een aantal collega's de geschikheidstest vaardigheden Eerste Hulp voor instructeur Eerste hulp afleggen. Dit gebeurt middels het zg. stationsmodel getest op:

- Eerste Hulp praktijk/theorie

- benaderingsschema

- vijf belangrijke punten v.d. eerste hulp

- reanimatie

- kennis van het menselijk lichaam.

Wat moet ik me daarbij voorsteelllen wat staat ons te wachten en is het lastig.

Alvast bedankt

• hetty

Beheers je stof en ga geen dingen zeggen die niet in het boekje staan en ga zeker niet in discussie,met name als je niet zeker weet waar je over praat.

• suus

Ik hoop voor jullie dat het beter gaat als bij ons.Ook gebeurde het dat de theorie niet uit de 24e druk kwam en na heeeeeel veel klachten heeft het Oranje kruis dit toegegeven dat het niet mocht.

affijn 1 ding is zeker het valt niet mee het examen

• RonK

Als jij nu vaardig bent als eerste hulpverlener en je theorie beheerst is het niet lastig

Ik neem aan dat je een goed getrainde en geoefende hulpverlener bent, anders begin je toch niet aan een instructeurs opleiding

Je krijgt een theorie examen en je moet een paar casussen met lotus doen.

op zeker dat de reanimatie/bls erbij zit

• sneeuwitje

Bedankt voor de reactie's alvast.

Je moet voor de opleiding veel tijd vrijmaken zeker binnen de organisatie waar ik ze volg.

Maar even goed nog dit welke soort theorie vragen krijgen we open/gesloten…?

En noem eens enkele vragen.

• Jeannette

Als je het “werkboekje” (met CD rom) pakt dat bij de 24ste druk zit kun je je verdiepen in de diverse vraagstellingen.

Het zijn niet deze vragen die je krijgt, maar het soort vragen is wel mogelijk, dus; open, juist/onjuist, multiple-choice, zet in de goede volgorde enz. enz.

succes!

• sneeuwitje

Bedankt,

Voor de reactie.