HELP

• cindy

hoi ik vroeg me af of iemand mij hier kon informeren waar ik in januari een snel cursus ehbo/reanimatie kan krijgen, niet te duur. ik zou het graag in 1 of 2 dagen willen doen. dit i.v.m. mijn opleiding als doktersassistent.ik ben toen later ingestroomd en mijn docent zou voor mij op zoek gaan, maar is dat helaas vergeten :-( ik heb mijn diploma uitreiking in januari, en moet nu dus of wachten tot de school weer begint met de cursussen dat is gratis omdat ik daar de opleiding heb gevolgd, MAAR, dan heb ik in mei of juni mijn diploma dus ook geen vast werk, of ik moet het dus zelf betalen ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.

groetjes

• 001

hoi cindy,

voorzover ik weet bestaat er geen snelcursus ehbo/reanimatie ik ben ook bezig met een ehbo cursus en ik her het eens nagevraagd maar volgens de instructeur was het bij die vereniging niet mogelijk. maar het is altijd slim om bij een plaatselijke ehbo-vereniging of een andere vereniging in de buurt te informeren. (zie www. ehbo.startpagina.nl) veel succes!!

groetjes

• Sleutel

Vraag eens bij Mediselect in Haarlem.

• Will ten Voorde

hoi een ehbo cursus duurt minstens 12 lessen en kun je niet in 1 of 2 dagen leren. Bij ons kost dat 125 euri incl. reanimatie en aed.

• Bls en aed

Ik heb 1 vraag hoe bereken je de 125 euro?

Een aed cursus kost al 90 euro volgens de nrr norm een instructeur kost namelijk 90 euro p/uur.

En dan maximaal 6 kandidaten dus ben je 1 erg goedkoop of 2 werk je onder de prijs?

Graag uw reactie.

• ehbo-er

Nee, dat geloof ik niet. Ikdenk dat jij erg duur bent…

• melanie

sorry ik kon geen informatie vinden voor je vraag