Alcohol & drugs

• John Kristelijn

Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik herhalings cq bijscholingslessen verzorgen voor de hulpverleners en leden van de wedstrijdploegen bij onze vereniging in Tilburg. Wie kan mij helpen aan achtergrondinformatie. Hierbij denk ik niet aan soorten en wat ze doen in het lichaam (daar is zat over te vinden op internet) maar meer over verschijnselen, eerste hulp, bij alcohol en drugs combinaties, eventueel met plaatjes.

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking!

• x

http://www.educaregroningen.nl/

• ve

john waarom kijk je niet op de drugs startpagina?

Beb je gelijk alles. Maar denk er om is niet echt gemakkelijk ik ben wat ouder en het nog nooit drugs gebruikt, maar dat ligt wel ander bij de jongeren (wij hebben iemand laten komen van een organistatie)

groetjes

groetjes

• Een jongeren

Ik vind die vooroordeel over jongeren een beetje misplaatst.Er zijn inderdaad jongeren die drugs gebruiken maar ik vind het onnodig om alle jongeren gelijk over 1 kam te scheren.

Waren de eind jaren 60, jaren 70 zoveel beter dan ?

Groeten

• John Kristelijn

Ik heb geen woord gerept over leeftijden enzovoorts. Ik oordeel ook niet, maar wil er meer van weten om onze hulpverleners beter voor de dag te laten komen als ze geconfronteerd worden met een slachtoffer dat “gebruikt” heeft. Dus in het belang van de veiligheid van de slachtoffers.

• Patrick

john als je mij ff mailt kan ik je dingen toe sturen over alchol en drugs

patrick_ehbo@hotmail.com

groetjes patrick

EHBD-U