ehbo ers gezocht

• KLAAS

Event Medical Service is een bedrijf dat op dit moment voor 150 evenementen de medische hulpverlening verzorgd.

Voor deze evenementen zoeken wij diverse EHBO ers die ons team van 40 hulpverleners willen versterken.

wij verzorgen op voornamelijk dance evenementen de medische hulpverlening

Onze teams bestaan uit Artsen ambulance personeel en ehbo ers

Wij eisen van ons personeel dat zij minimaal 12 keer per jaar beschikbaar zijn

De evenementen zijn voornamelijk in het weekend en op de feestdagen.

Na een inwerktraject en een proefperiode zullen wij beslissen of iemand voor ons

bedrijf geschikt is.

U wordt geschoold/ bijgeschoold op EHBO EHBD AED BLS PBLS PHTLS en Kleine blusmiddelen

Vanzelf sprekend ontvang je hiervoor de certificaten.

Lijkt het je wat neem dan contact met ons op via de mail

Met vriendelijke groet

Klaas van Gelder

• DG

Beste Klaas,

Erg leuk, moet ook zeggen dat jullie zeer professioneel voor de dag komen met jullie organisatie…

Alleen erg jammer dat mensen min. 12x per jaar dienst moeten doen, zeker voor mensen die fulltime werken en een opleiding doen is dit bijna niet haalbaar.

Zeker ook omdat jullie op meerdere plaatsen in het land zitten, en het niet niet echt prettig is als je een hele nacht bij een party hebt gestaan en dan nog 's ochtends meer dan een uur terug te moeten rijden……… (niet echt veilig he…..) is het voor sommigen mensen interessanter om minder dan 12x dienst te mogen doen en dan bv. de diensten in hun regio te doen.

Vr.gr. een l.l. pleeg en enthousiast hulpverlener

• marcelv

Ben het hellemaal eens met je DG ik doe zelf hulpverlenging bij een ehbo vereninging en zie daar al mensen te krijgen die eens in de week iets willen doen en dan de er ook nog je gewone werk erbij dan is 12x per jaar wel hee lveel.

Probeer dan contact te legen met ehbo vereningingen in de buurt voor samen werking met jullie bij ons zijn er mens met de opleiding aed gebruik is dat al een plus punt voor jullie en al bekent op diversen locatie's ook al een voordeel lijk mijn

wil jullie wel eens in de buurt aan het werk zien woon in utrecht.

• SuperMario

Beste Klaas,

Misschien is het een idee om een link te gevan naar een site war meer informatie te vinden is. Ikzelf ben wel geïnteresseerd maar wil graag meer info ontvangen of kunnen lezen.

Groet,

Mario.

• Ach

http://www.eventms.nl/

• SuperMario

tnx Ach ik had het inmiddels zelf ook al gevonden.

• peter

Beste DG,

Ik vind dat je niet moet zeuren, als je echt iets wil dan moet je er ook wat voor over willen hebben. Hoeveel mensen in het ziekenhuis moeten na hun nachtdienst nog een uur rijden om thuis te komen??? ik denk dat je ze niet op 100 handen kan tellen.

Dit is geen vrijwilligersorganisatie vlgs mij, en daarom kan je ze niet vergelijken met een EHBO of Rodekruis vereniging.

Vlgs mij kunnen die 2 verenigingen m.b.t. kwaliteit niet eens in de schaduwstaan van zo'n profesionele organisatie.

ik vind event medical service veel scholing bieden voor relatief weinig verplichte inzetten ( naast de diversiteit van hulpverleningen en betaling van de gemaakte uren)

Groeten Peter

• RonK

Volgens mij heb je 2 vrije dagen per week, met nog wat feestdagen erbij zit je op bijna 110 dagen per jaar. dan heb je nog een week of 5 vakantie.

Dus aan de vrije tijd zal het niet liggen.

Het ligt aan het stellen van je eigen prioriteiten!!

Vergeet niet de administratieve rompslomp, bijscholingen en voldoende vaardig blijven, dan lijkt 12 dagen me wel minimaal

• DG

Zeuren? nou jah zo is het ook nou weer niet.

En ik denk dat er absoluut geen vergelijk is tussen EHBO / NRK en het commerciële bedrijf EMS.

En nogmaals, ze pakken het allemaal zeer prof. aan.

En jij weet net zo goed als ik (denk ik) dat een nachtdienstje in het ziekenhuis voor een groot deel ook zittend (danwel liggend) wordt doorgebracht, pieken daar buiten gelaten…

En een dienst tijdens een houseparty is wel de hele nacht in de weer. En tsja een uur naar huis rijden na je eigen werk tsja daar kies je dan zelf voor……….ik vind het nogal niet prettig…..

En zeker als je fulltime werkt (en dat doen we ook niet allemaal in het ziekenhuis, wees eerlijk want menig collega draait minder dan 100% dienstverband)

En jah als ik 100% werk, ben ik soms gewoonweg ook wel eens erg blij met een weekendje nix………….

En kwaliteit, dat maak je zelf, er zijn ook genoeg EHBO/NRK verenigingen die wel kwaliteit nastreven. Dus kwaliteit is erg relatief. Maar bij EMS streven ze zeker kwalieit na, maar of dat nou aan minimaal 12 diensten per jaar moet hangen, vraag ik me af…..

Is dit nou zeuren, of een mening geven? Vul zelf maar in ;)

Gr. DG

• Ed

Je kan nog zoveel opleiding hebben en een zeer goede Ehbo`r zijn, het oranje kruis boekje is voor de Ehbo`r (ook de beste of juist de beste Ehbo`r) de limmiet. Wettelijk gezien.